Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Før pleide jeg å omgjøre videoene på youtube til mp3 filer slik at jeg kunne laste de ned på en vanlig cd. Men nå har youtube fjernet denne muligheten. Så hvor laster dere ned sangene deres?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 http://eu.onlinevideoconverter.com/mp3-converter.aspx
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Men hvordan får jeg de fra onlineconverter og over på selve pcen slik at jeg kan brenne de på en cd da?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Hva med å slutte å stjele? En sang koster som regel 6-8 kroner. Musikk er blitt veldig billig.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Når du har funnet en sang på youtube som du liker, så kopierer du linken og limer den inn i feltet på convertersiden og trykker på continue. Så kommer du videre og kan trykke på convert, det kan ta en liten stund. Så trykker du på get og den blir lastet ned til datamaskinen din
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Håper dere blir tatt. Hvorfor ikke batale noen få kroner. Da har du en fil med mye bedre lyd + ren samvittighet. Og du slipper alt knotet. For 15 år siden betalte vi 50-60 kroner for en singel, nå får du den for under tieren, men fortsatt stjeles det. Hva er greia?
3 nøtter til Askepott Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Jeg bruker spotify, Koster vell en 6-8 kr å laste ned sanger, men du kan streame de for 99 kr i mnd. Har brukt spotify i 2 år og skjønner meg ikke på folk som laster ned på en haug med sanger, det er jo dødsstress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå