Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg begynte å få mage i uke 8, og nå får jeg ikke kneppet igjen buksa i uke 10 (
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Du er sikkert bare veldig oppblåst, jeg er gravid med nr 3 og er 22 uker på vei, magen kom for en uke siden. Med nr 1 og 2 kom de litt tidligere, mellom uke 18-20. Jeg har enkelte kvelder tidlig i svangerskapet vært veldig oppblåst og da har det sett ut som jeg har hatt mage
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Uke 10 kom den førstegangs så spent på om det e to!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Nei, jeg fikk fort mage sist også. Uke 22, da hadde jeg STOR mage Jeg er ikke så oppblåst lenger, det ga seg i uke 6... Har lagt på meg 5 kilo også. Er veldig tynn fra før, kanskje det er derfor den kommer så fort? Eller har det noe med hvordan livmoren ligger å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Livmoren har ikke kommet opp fra skambenet enda, det skjer vel rundt uke 12-13? Før det er det kun luft. Jeg fikk mage rundt uke 14 tror jeg. Da fikk jeg en liten bul når livmoren kom opp.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Det er riktig at livmoren ikke kommer over skambenet før etter uke 12, men den trenger fortsatt plass før dette, og dytter derfor andre organer oppover slik at det kan gi litt mage.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Ble litt oppblåst i magen, men jeg fikk aldri den store gravidemagen. Var mange som ikke engang visste at jeg var gravid, siden du ikke kunne se det på meg, og dagen før fødsel var jeg og handlet litt babyklær. Hun i butikken mente at jeg var tidlig ute med shoppingen og hun holdt på å dette på ræv da jeg sa at det bare var 8 dager igjen til termin. Og jeg er helt normalvektig. La på meg 2-3kilo under graviditeten. Babyen veide 2600g. da hun kom så det var en liten sak:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå