Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Katinka?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er et fint navn, men for meg så er det et navn på en hund..

Skrevet

Enig med 12.58. Fint navn men ser ikke det for meg på et menneske.

Skrevet

Mulig det vil være fint på en hund, men jeg vurderte det likevel som navn på mitt 3. barn...inntill jeg fikk vite at det ble en gutt;) Synes det er veldig fint, jeg!

Skrevet

Nei, "Tinka" er en hund eller katt, men Katinka er helt klart et menneske. Har kjent 4 Katinkaer, de er mellom 2 og 90 år.

Skrevet

Fint jentenavn. Tinka er et hundenavn, Katinka er et jentenavn.

Skrevet

Veldig 90-talls for min del..

Skrevet

Tjah, det er for meg et hundenavn..

 

Da er heller Katrin finere :)

Skrevet

Minner meg om ungdsomsfyll, når den billigste vodkaen man fikk tak i het Kalinka. Hehe

Skrevet

Jeg kjenner bare stygge jenter som heter det - så for meg er det et navn med kvalmende assosiasjoner.

Skrevet

Jeg har en nydelig niese som heter Kathinka - så jeg liker det så klart ;-)

Skrevet

HAHAHA.. Kalinka...

 

Nei, jeg synes det er et fint navn.. Men klinger veldig Dansk i mine ører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...