Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 det er et fint navn, men for meg så er det et navn på en hund..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Enig med 12.58. Fint navn men ser ikke det for meg på et menneske.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Mulig det vil være fint på en hund, men jeg vurderte det likevel som navn på mitt 3. barn...inntill jeg fikk vite at det ble en gutt;) Synes det er veldig fint, jeg!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Nei, "Tinka" er en hund eller katt, men Katinka er helt klart et menneske. Har kjent 4 Katinkaer, de er mellom 2 og 90 år.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Fint jentenavn. Tinka er et hundenavn, Katinka er et jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Tjah, det er for meg et hundenavn.. Da er heller Katrin finere
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Minner meg om ungdsomsfyll, når den billigste vodkaen man fikk tak i het Kalinka. Hehe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 Jeg kjenner bare stygge jenter som heter det - så for meg er det et navn med kvalmende assosiasjoner.
prebs Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har en nydelig niese som heter Kathinka - så jeg liker det så klart ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 HAHAHA.. Kalinka... Nei, jeg synes det er et fint navn.. Men klinger veldig Dansk i mine ører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå