Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er ny inne på dette forumet og mange av innleggene er interessante og nyttige. Men jeg forundrer meg til stadighet over en del kommentarer innleggene får...Er d virkelig voksne mennesker som sitter og svarer her? Hva er det som får voksne folk til å slenge så mye dritt? Hva om det hadde vært barna våre som hadde svart folk slik? Er vi så "veloppdragne" i hverdagen og har et stort behov for å rakke ned på folk og slenge med leppa og dermed gjør det her inne bak navnet "anonym? Jeg synes det er flott at det finnes et slikt forum der du kan spørre om det meste uten å signere med navn. Jeg innrømmer at det er godt å kunne stille spm som jeg VET er dumme ,men som jeg lurer på allikavel og ikke tørr spørre andre om. Tidligere i dag var det noen som lurte på hvem Hi er inne på dette forumet (kan være en spøk for alt jeg vet) men jeg lurteogså lenge på hva dette stod for! Skjønte at det var den som skrev første innlegget, men klarte ike å finne ut hva det var forkortelse for!!:-) Men i dag fikk jeg svar:-) Hi for dette innlegget fikk i alle fall passet sitt påskrevet....:-) Tidligere spurte jeg her inne om en sang av Alice Cooper. Og til og med på det enkle spm var det noen som måtte lage noen negative tråder om dårlig musikksmak:-( Tror enkelte har for lite å finne på og vil lage litt action her inne i en kjedelig hverdag. Tell til 10 eller gå en tur rundt i huset før du sender et negativt svar på et innlegg, og tenk: MÅ jeg sende dette...? Oppfordringen min er: I stede for å slenge dritt til hverandre og henge ut folk- kan vi ikke bruke hverandre til å få litt støtte i en travel hverdag og svar på spm som vi egentlig "skal" vite? Vi er i samme båt alle sammen med småbarn og en travel hverdag- vær positiv og hjelp hverandre:-) mvh lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå