Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 ... Kjeder meg Jeg har på meg mørke jeans-lignende tights og lang beige ullgenser med overdimensjonert "hals" . Sønnen min på to er i barnehagen og har på seg mørkeblå strømpebukse, gul korterma body og mørkeblå genser.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Vi har nettopp vært ute så jeg har på meg en brun Bergans bukse, blå Devold-trøye, ullsokker og Mariusgenser. Hun ligger og sover i body og strømpis. Og nå ble det varmt så jeg skal gå å få av meg litt klær
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Sønnen min på 9 mnd har på seg hvit kortermet body under en blå genser og stripete blå og grå strømpebukser. Jeg har på meg en gammel utvaska genser, grønn ullstillongs og tøfler. Har for å matche antrekket satt håret opp i en lekker grorudpalme. Som dere kanskje skjønner har vi ikke tenkt oss ut med det første...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har grå "pene" bukser, småblomstret topp og hvit cardigan over. Men stakkars treåringen min har bare pysjebukse på, han er syk i dag og sitter med meg og glor på dvd under et geiteskinnspledd! (Vi ser Wallace&Gromit: varulvkaninens forbannelse. En genial film både for store og små!)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Kjeder meg i dag mens minsten sover så jeg svarer Barn 1: ullklær, baggy dongeribukse og en grå basic genser. Barn 2: lyseblå body og mørkeblå strømpebukse (ligger å sover) Jeg: dongeritreggings, rosa t-shirt og en strikket cardigan.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har på meg svarte smale bukser og en hvit tunikaaktig topp med grått mønster på. Jentene er i barnehagen og har på seg: 3-åringen har strømpebukse, dongeriskjørt og grå genser. 2-åringen har rørrutete tights og rød tunika med Hello Kitty på.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 jeg har på meg en altfor stor t-skjorte (samboeren min sin) og svart joggebukse. og håret i en stor dult på hodet hehe. Nydelig! Gutten på 7 mnd har på seg en hvit body, hvite sokker og en blå myk bukse. Men vi bytter nok snart nå som vi skal ut om en times tid
Tante Blås Squaw Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Fabian har på seg ett-eller-annet (det var husets herre som sto opp tidlig og fikk ham avgårde til barnehagen). Felizia sitter nok i bikini og solbriller - hun er på Gran Canaria med besteforeldrene sine ;o) Bella og jeg slenger her hjemme, hun i rød/hvitstripet body og hvit strømpis, jeg i grønn joggebukse og grønn slaskegenser. Og kattene har pels.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har på meg en grønn, gammel joggebukse full av malingsflekker, og en rød Mangotopp jeg kjøpte i Irland for hundre år siden. Ser med andre ord ikke ut. Snuppen har på seg Polarn o Pyret-body med motorsykler på og dongeribuksa fra H&M, hjemmestrikka grønne ullsokker. Han er bedårende uansett hva han kles i :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har på meg mammabukse i dongeri, hvit tynn genser og en mønstrete topp uten armer over. Datteren min aner jeg ikke. Hun er stor jente og ordner seg selv.
hit og dit Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 Den pelsen bør være fake altså! =P Jeg har dongeriskjørt og t.skjorte. Datter en har en eller annen tights, rød t-skjorte og rutete skjorte, datter to har dongeri overall og lilla body
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå