kajsan Skrevet 6. juni 2017 #26 Skrevet 6. juni 2017 Hei er dere sammen den dag i dag, eller tok han den ferdigpakkede kofferten og gikk i 2011? *venter spent på svar*
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #27 Skrevet 6. juni 2017 På 29. mars 2011 den 12.16, Anonym bruker skrev: Takk, det ordner seg jo alltids på en eller annen måte.. Nå mangler jeg mange håndfaste bevis.. Han prøver å bortforklare de vage bevisene jeg har, Jeg ønsker å tro på han, men er ikke det rart at han har dekket til webcammen? Han spiller på min dårlige hukommelse og sier han alltid har gjort det, for han er født paranoid.. Jeg vil tro på han, men tror ikke på han.. "Vellykket registrering" er vel ikke akkurat så mye å lure på. Du må slutte å kalle det "vage bevis" og slutte å si at du vil tro på ham. Du må bare si at nå er det ikke noe mer å bortforklare, og han får ta samtalen. Han får bare se og komme ut med hva det er som gjør at han tror det er ok å lyve, og hva det er som gjør at han planlegger å møte knullekompiser. Anonymkode: 1d622...537
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #28 Skrevet 7. juni 2017 7 timer siden, kajsan skrev: Hei er dere sammen den dag i dag, eller tok han den ferdigpakkede kofferten og gikk i 2011? *venter spent på svar* Hvordan i alle dager kom du på å søke opp fuckbook? Har aldri hørt om det engang jeg Anonymkode: fe172...617
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #29 Skrevet 7. juni 2017 Hva skjer med å dra opp gamle tråder her inne om dagen? Anonymkode: 4ada2...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå