Gå til innhold

Pomp De Lux.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som ikke får varene de har bestilt???

Blir lei av å vente nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drittbutikk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er litt treige nå ja, sånn er det alltid når de har den første forsendelsen etter ny kolleksjon............... =(

Skrevet

Enig.Har hørt at noen som bestillte 1 mars fortsatt ikke har fått sine varer:(

Oppfordrer alle å sende en mail eller ringe og etterlyse varene

Skrevet

Jeg har også bestilt..3 uker siden nå, eller 4???.. Må si jeg finner det nesten ikke verdt det...Var ikke SÅ spesielle klærne....Litt sånn "Noa noa" for barn, bare litt rimeligere...Sånn som "alle har" nå til dags til barna sine...

Men det rare er at jeg har vært borti ei som RETURNERTE varer derifra rett før helga (jobber i post i butikk), og mtp at nettsalget var steng frem til den nye kolleksjonen kom, så lurer jeg på hvorfor HUN har fått varene så fort? (nei, det er ikke en forhandler, såpass vet jeg om henne...) Kan nevne at jeg var på "party" to dager etter den nye kolleksjonen kom..

Skrevet

Det står på siden deres (eller var det i mailen) at de sender etter 2-3 uker...

Skrevet

1.mars var vel ikke den nye kolleksjonen i salg engang??? De åpnet for den nye 9.mars så vidt jeg husker. Ellers har jeg veldig gode erfaringer med dem, bopr på andre kanten av landet men har aldri ventet lenge.

Skrevet

Jeg ringte de i dag. De sender varene fra Danmark i dag..... Krysser fingrene for at jeg får dem før helgen.....!

De beklaget ventetiden og bla bla bla =(

Skrevet

Måtte inn på mailen å se på ordren.

Der står det: "Vi forventer å sende hele din ordre fra lageret senest: 18-03-2011".

Du burde jeg jo hatt pakken her nå.

Prøver å sende en mail jeg.

Skrevet

Ho jeg kjenner som sa ho bestillte den 1 mars er forhandler. Ho fikk sikkert bestille først. Var det ikke 2 mars de slapp kolleksjonen på party da? Og 9 mars på nettbutikken.

Skrevet

Hvis dere har bestilt over nett, får dere en ordre på mail.

Sjekk denne.

Var ikke alle varene inne på lager når jeg bestilte, så da blir leveringstiden litt senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...