Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Mange som ikke får varene de har bestilt??? Blir lei av å vente nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drittbutikk!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 De er litt treige nå ja, sånn er det alltid når de har den første forsendelsen etter ny kolleksjon............... =(
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Enig.Har hørt at noen som bestillte 1 mars fortsatt ikke har fått sine varer:( Oppfordrer alle å sende en mail eller ringe og etterlyse varene
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har også bestilt..3 uker siden nå, eller 4???.. Må si jeg finner det nesten ikke verdt det...Var ikke SÅ spesielle klærne....Litt sånn "Noa noa" for barn, bare litt rimeligere...Sånn som "alle har" nå til dags til barna sine... Men det rare er at jeg har vært borti ei som RETURNERTE varer derifra rett før helga (jobber i post i butikk), og mtp at nettsalget var steng frem til den nye kolleksjonen kom, så lurer jeg på hvorfor HUN har fått varene så fort? (nei, det er ikke en forhandler, såpass vet jeg om henne...) Kan nevne at jeg var på "party" to dager etter den nye kolleksjonen kom..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Det står på siden deres (eller var det i mailen) at de sender etter 2-3 uker...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 1.mars var vel ikke den nye kolleksjonen i salg engang??? De åpnet for den nye 9.mars så vidt jeg husker. Ellers har jeg veldig gode erfaringer med dem, bopr på andre kanten av landet men har aldri ventet lenge.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Jeg ringte de i dag. De sender varene fra Danmark i dag..... Krysser fingrene for at jeg får dem før helgen.....! De beklaget ventetiden og bla bla bla =(
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Måtte inn på mailen å se på ordren. Der står det: "Vi forventer å sende hele din ordre fra lageret senest: 18-03-2011". Du burde jeg jo hatt pakken her nå. Prøver å sende en mail jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Ho jeg kjenner som sa ho bestillte den 1 mars er forhandler. Ho fikk sikkert bestille først. Var det ikke 2 mars de slapp kolleksjonen på party da? Og 9 mars på nettbutikken.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Hvis dere har bestilt over nett, får dere en ordre på mail. Sjekk denne. Var ikke alle varene inne på lager når jeg bestilte, så da blir leveringstiden litt senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå