Gå til innhold

Hjemmekontor og drittlei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med pcen i fanget og har liksom hjemmekontor... Etter å ha surfet på nettet en times tid, halvveis skrevet en sak og nå chattet litt så lurer jeg på hva jeg skal finne på...

Er så umotivert i dag... Orker ikke begynne på det møtereferatet som jeg skulle skrevet... Orker ikke, gidder ikke. vil ikke...

Hva gjør dere på i dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble sykemeldt i går, så jeg har ikke samme problemet. Men det kommer sikkert om en ikke har andre ting å gjøre :-)

De neste ukene kommer til å bli fylt med ned pakking av leilighet og komme på plass i ny leilighet. Og etter det regner jeg med at jeg kommer til å finne fram babyklær og gå gjennom disse slik at di er nyvasket og klar til bruk når nurket kommer i slutten av juni.. Så her blir det nok å henge fingrene i di siste 3 mnd. Regner med at tiden kommer til å fly avgårde for min del.

Ellers blir det vel noen treff for oss gravide som er sykemeldt.

Har også en 5 åring som skal bringes og hentes i barnehage. Blir vel til at vi koser oss litt ekstra på morningene i ukene fremover.

Hvor bor du?

Kanskje vi kunne tatt en kaffe om du bor i Oslo området!

Skrevet

Hei bradley!

Det hørtes veldig koselig ut å begynne å forberede babytingene, selv har jeg termin i midten av juli og har langt fra begynt å tenke så langt. Barna mine har det av en eller annen grunn til å komme "som julekvelden på kjerringa" - tror jeg er veldig dårlig på planlegging...

Hadde vært kjempekos å tatt en kaffe, men jeg bor i Ålesund så det blir litt langt å dra... Ønsker deg et fint svangerskap videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...