Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Her tror jeg det blir fiskeboller i hvitsaus. Nam! Enkelt og godt!
skinnfilla Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Tror det blir kjøttpudding,fløtesaus.potet,gulrot,erter og brokkoli
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hadde fiskeboller i går, veldig godt. Blir spaghetti i dag...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Her blir det røkt torsk med potet, gulrot og hvit saus
LillyLilly Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Sitter og ser på ett master chef junior program fra Australia og blir inspirert ut av en annen verden av 9 - 12 åringer som lager mer komplisert mat enn jeg noen gang har gjort!! Så tror faktisk jeg tar meg en tur på butikken og kjøper rå, store reker som jeg kan marinere og lage med pasta eller nudler! Its a work in progress! Eller så ender vi opp med blomkålsuppe! Hjemmelaget så klart!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Vet ikke, men håper på å få inspirasjon her.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 vi skal til svigers idag på ytrefilet av svin:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Hadde en plan om plukkfisk med bacon, men tror jeg ender opp med røkte pølser, potetstappe og bønner ) Skal ut og shoppe med eldstemann og da er det kjekt med noe superenkelt når vi kommer hjem
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Her blir det kjøttsuppe med lyst brød til.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Vi laget kjøttsuppe på søndag med varme baguetter med hvitløksmajones. Kjempe godt. I dag blir det koteletter med potetstappe og grønne erter.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 hjemmelagde karbonadekaker,poteter,saus og grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Enten lasagne med salat ved siden av eller helstekt kylling, salat og stekte potetbåter. Har kjøpt inn til begge deler, men har ikke bestemt meg ennå. Det vi ikke tar i dag blir i morgen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 Fiskeboller i hvitsaus eller røkte kjøttpølser med kålrotstappe, potet og purresmør.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Den store fiskebolledagen i dag? ;-) Vi skal ha kylling, ris og salat.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Fiskeboller, som du (det er jo tirsdag!) eller torsk med gulrøtter, løk og saus.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Hjemmelaget grønnsaksuppe med pølsebiter i og speltrundstykker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå