Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Her er det ulltrøye og ullstrømpebukse fortsatt i bhg. Hjemme har hun gått litt med t-shorte og genser. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Ull bruker jeg på mine barn når det er minusgrader. Nå bruker 4-åringen stilongs og t-skjorte. 6-åringen bruker ikke stilongs. Vi har 4 garder her i dag.
mamma til 5 , fødeklar :) Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Ja, har ull under, er jo ikke kaldt, men ull puster jo. Og holder de varme hvis de blir våte.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Ja, men så er det full vinter og snøkave her i nordvest. Bruker ull så lenge det er kjølig ute. Heller lurere å minke litt på de ytterste laga, så her ryker ulla sist. Kutter den ut når parkdressen ikke er nødvendig lengre.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 ja, først et tynt lag med ull, så et tykt lag med ull/flis, og så regndress. Er 15 mnd og går i natubarnehage i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Tok ull på minstemor på 5 år idag, hun hadde feber på lørdag og er så forkjøla å hostete at jeg fant ut at det var bedre å ta det på en at hun ble kald og syk/sykere igjen! Var hjemme fra barnehagen igår, så da kledde jeg henne litt bedre en jeg gjorde med brødrene som går i 2 kl. og 4 kl. de går uten stillongs til og med.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Jeg ser det litt an fra dag til dag ettersom hvor varmt det er og hvor mye hun skal være ute. Hun er 3 år og har ikke gått uten ull i barnehagen ennå, men hjemme når vi er mest inne går hun uten ull. Har byttet ut tykk dress med vårdress og har også liggende et sett tynt ulltøy i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Min 6 åring har fremdeles på seg ull, men slipper tykk genser under dressen. - grader om morgen når han skal på skolen. Skal begynne med stilongs snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå