Gå til innhold

Bruker barna deres fortsatt ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ulltrøye og ullstrømpebukse fortsatt i bhg. Hjemme har hun gått litt med t-shorte og genser. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, full vinter her.

Skrevet

Ull bruker jeg på mine barn når det er minusgrader.

Nå bruker 4-åringen stilongs og t-skjorte. 6-åringen bruker ikke stilongs. Vi har 4 garder her i dag.

Skrevet

Ja, har ull under, er jo ikke kaldt, men ull puster jo. Og holder de varme hvis de blir våte.

Skrevet

Ja, men så er det full vinter og snøkave her i nordvest. Bruker ull så lenge det er kjølig ute. Heller lurere å minke litt på de ytterste laga, så her ryker ulla sist. Kutter den ut når parkdressen ikke er nødvendig lengre.

Skrevet

Nei våren er kommet i sør

Skrevet

ja, først et tynt lag med ull, så et tykt lag med ull/flis, og så regndress. Er 15 mnd og går i natubarnehage i Oslo.

Skrevet

Tok ull på minstemor på 5 år idag, hun hadde feber på lørdag og er så forkjøla å hostete at jeg fant ut at det var bedre å ta det på en at hun ble kald og syk/sykere igjen! Var hjemme fra barnehagen igår, så da kledde jeg henne litt bedre en jeg gjorde med brødrene som går i 2 kl. og 4 kl. de går uten stillongs til og med.

Skrevet

Jeg ser det litt an fra dag til dag ettersom hvor varmt det er og hvor mye hun skal være ute. Hun er 3 år og har ikke gått uten ull i barnehagen ennå, men hjemme når vi er mest inne går hun uten ull. Har byttet ut tykk dress med vårdress og har også liggende et sett tynt ulltøy i barnehagen.

Skrevet

Min 6 åring har fremdeles på seg ull, men slipper tykk genser under dressen. - grader om morgen når han skal på skolen. Skal begynne med stilongs snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...