Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Tror de gjorde det hos meg nå sist, men kan ikke huske de gjorde det de andre gangene. Er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Ja! De skulle visstnok "forske" litt og spurte om jeg ville donere.
Gjest Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 hvis de ikke ba om skriftlig samtykke synes jeg det er rart om de skulle bruke det til forskning...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hi her Jeg skrev iallefall ikke under på noe....... Hi
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 De tok blod fra navletrengen ja, men det tror jeg hadde med at de skulle sjekke om barnet var rhesus negativ eller positiv, siden jeg er negativ. Det mener jeg er vanlig prosedyre ifht rhesus negative mammaer
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Vi var med på noe forsknings opplegg for 6 år siden. Mor og barn udersøkelsen, tror jeg det heter. Men vi fikk så mange skjemaer i posten som vi måtte svare på, at vi meldte oss av hele greia, og da var de pliktige å ødelegge prøver og materiell som de hadde sammlet inn fra oss.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har ikke født enda, men det har visstnok kommet en ny greie at de skal ta blod for å forske litt osv.. Men det skal være samtykkelse fra mor og gjerne skriftlig! jeg kommer ikke til å tillate dem det før jeg har skrivd under på noenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå