Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Vi skal ta pass foto av den nyfødte neste uke, men jeg tenker at det er best vi tar det hjemme, med digital kamera med hvit bakgrunn. Siden babyen sover så mye, så vi må finne passende øyeblikk. MEN, hjelper fotobutikken meg å velge ut et passelig passfoto av de jeg tar da? Prøvde å ringe dem nå, men de tar ikke tlf, sikkert stor på gang der på senteret.
Collette Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 De hjalp oss i hvert fall. La babyen på et hvitt laken i sofaen hjemme og tok mange bilder. Så hjalp de oss på Foto Knudsen.
hit og dit Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Ja de hjalp oss. Jeg prøvde å gå til en fotograf for å få hjelp. Han mente ungen måtte sitte. Jeg bare: øøøøøh, hun kan ikke holde sitt eget hode. Joda det måtte hun. Så jeg prøvde å støtte opp med fingrene i nakken, uten at de syntes på bildet. Det ble helt mislykket. Så jeg tok det heller selv hjemme etterpå. Fotobutikken hjalp med beskjæring også. =)
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 For oss gikk det veldig greit å ta passbilde hos fotobutikk selvom jenta bare var noen uker gammel. Bare løftet henne opp av vogna og holdt henne opp foran lerretet og vips hadde de knipset bilde som ble bra på første forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå