Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Altså, jeg startet på nuvaringen for ca 4 uker siden, hadde en del småblødninger i de tre ukene jeg skulle ha den inne, så jeg brukte tampong, mest praktisk med småblødninger syns jeg. Ringen satt seg fast på tampongen noen ganger, men oppdaga det så ingen fare. skulle ha den ut på fredag, MEN JEG FANT DEN IKKE!!!! SÅ den har da tydeligvis ramla ut en eller annen dag. Blødningene har også stoppa opp. så kommer det store spørsmålet... hva gjør jeg nå? hadde sex med kjæresten min på fredag, søndag og i går. hva er sjansene for graviditet? La oss ta utgangspunkt i at ringen ramla ut på onsdag/torsdag, da skulle jeg jo hatt blødning nå...men ikke et eneste tegn til det enda :S hjelp?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 rart du ikke finner ringen for d skal jo til at den detter ut. Med tanke på graviditet ville jeg tatt en test, er du ikke gravid får du sette inn ny ring når den tid kommer Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 skjønner fint lite jeg også her....det skal noe til for at den detter ut ja :S har brukt den før, og aldri opplevd det før. Har tatt test, men den var negativ, men er mulig det er for tidlig uansett :S men skal jeg da bare sette inn en ny ring onsdag/torsdag?
V&A Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 jeg var hos legen for å snakke om prevansjon, og hun snakket om denne ringen. jeg går utifra at det er det samme, den gummi-ringen man putter oppi? hun fortalte at det var normalt at den kunne dette ut, men da var det bare å sette den oppi igjen. nå har jeg født 2 barn, og hun sa at det er jo forskjell på en som har født og en som ikke har født. men jeg aner ikke hve "reglene" er her :S kanskje du kan ringe til legen eller en helsesøster?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Jau, den har jo fulgt med tampongen ut før, og da bare skylla jeg den i lunka vann, og satte den inn igjen. Null problem, men saken er jo at jeg kan jo ikke dykke ned i septikken å finne den igjen aner ikke hvor jeg var når den ramla ut heller Men skal jeg bare ta utgangspunkt i onsdag/torsdag? siden jeg oppdaga det på fredag liksom... plagsomt det her altså.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Hvis du visste på fredag at nuvaringen var borte, hvorfor hadde du ubeskyttet sex i helgen???? Har du lært om blomstene og biene? Selvfølgelig kan du være gravid, nuvaringen gir ut mye mindre hormoner enn p-piller og hvis du da ikke bruker den riktig er selvfølgelig sjansen der. Har du ikke lest om preparatet du bruker? Det følger da med vedlegg og det finnes info på nett..... Utrolig hvor mange dumme kvinnfolk som finnes der ute..... Jeg har glemt å ta p-pillen, kan jeg være gravid? Jeg har visst mistet nuvringen, vet ikke når, kan jeg være gravid? Jeg har hatt ubeskyttet sex, kan jeg være gravid? JA, SELVFØLGELIG!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå