Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 De ringte meg i dag, men jeg ble litt usikker siden jeg ikke har hørt om de før.. Synes tilbudet deres nesten var for godt til å være sant. Noen som har de og kan si noe om de?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har spotprisavtale med Totalenergi, og er veldig fornøyd. Oppsøkte dem helt på eget initiativ. Har ingenting å utsette dem på, utrolig god service har de også.Vært kunde der i 3 år.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Takk for svar! Tror jeg får prøve meg hos de. Med de prisene de har må jeg nesten gi de et forsøk. Visste faktisk ikke at det var så mye å spare på strømmen... Men nå har ikke jeg akkurat hatt en billig avatale tidligere da, men det var vertfall mye å spare for meg sa de. Får bare håpe forventningene innfrir :-) HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 jeg også har de, merket stor forskjell på regningene etter jeg byttet. veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå