Gå til innhold

Konstant trøtt !!!!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trøtt hele tiden, får aldri nok søvn.

Legger meg i 11 tiden om kvelden, står opp kl 9.

sove middagslur med guttungen i 2 timer i 13:00 tiden hver dag.

Men er like trøtt når jeg våkner.

Så har jeg vondt i hode hver eneste dag i tillegg, er så slitsomt.

Har lavt stoffskifte, men tar regelmessig blodprøver for å sjekke om pillene mine stemmer, og det gjør dei.

Jeg har vert trøtt hele livet egentlig, når jeg gikk på barneskolen, kom jeg hjem, spiste middag, og gikk rett i senga å sov i flere timer.

Måtte slutte på Vgs siden det var så lange dager, og jeg gikk som regel hjem etter halve dagen for jeg måtte sove.

Det er jo ikke normalt i det hele, må jo virkelig vere noe så legene ikke har funne ut...

Noen som har en viss peiling? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret kan være så enkelt at du har en allergi. Min mann har det litt lettere enn deg, men med samme symptomer. Han er blitt sjekket for både gluten og melke allergi. Testene kom tilbake negativ. Men han kuttet allikevel ut melk og er mye bedre. Vi har lest at man blir veldig sliten og slapp om ikke tarmene klarer å ta opp alt av vitaminer og mineraler. Etter melkeslutt føler han seg kvikkere, men trenger mer søvn enn gjennomsnittet. Et annet familiemedl. kuttet ut gluten og ble et helt nytt menneske. Hun var også trøtt og slapp, hodepine, følsom for lys, men også mye magevondt.

Jeg vet at i Norge tester man blodprøver på en annerledes måte enn i f.eks,USA. Iallefall når det kommer til allergier. Jeg kjenner dem som har fått positivt svar på allergitesten sin ved å sende til USA, mens den har vært negativ her i Norge.

Legg om kostholdet er mitt råd. Og ikke bare søk hjelp hos fastlege - søk litt alternativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...