Gå til innhold

Sitter dere på pcen mens barnet er våkent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og hvor gammelt er barnet?

Her sitter jeg 5 et par-tre ganger om dagen. Hun er ett år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Han er 9 mnd og krabber rundt og leker på egenhånd. Da setter jeg med på pcen med verdens beste samvittighet. Har jo full kontroll på ham selv om jeg ikke sitter på gulvet og ser på ham.

Skrevet

7 mnd gammel baby, og ja, jeg sitter på pc´n selv om han er våken. er det noen som mener at det er feil? jeg tenker som så at av og til er det viktig at han klarer å leke på egenhånd, uten å kreve oppmerksomhet av voksne. jeg sitter selvsagt ikke i sofaen med pc´n på fanget hele dagen, men innimellom gjør jeg det! og lillegutt har blitt riktig så god på å leke alene på leketeppet sitt!

Skrevet

Hvis jeg ikke har annet å gjøre, barna leker sammen og mannen er opptatt så kan jeg like gjerne sette meg litt på nett. Men jeg har flere barn og ingen baby. Sitter på nett nå pga at jeg har fridag og er giddasløs og kommer ikke i gang med husvasken etter en natt med dårlig søvn.

Skrevet

ingenting:)

jobber til kl 16.30 og ungene legger seg 19.30 så da synes jeg det er viktigere å prioritere å leke med de før de legger seg:)

men setter på pc-en så snart deter stille i huset:)

Skrevet

ungene er forresten 1 og 3 år :)

Skrevet

Ja, det gjør vi begge, feks når de ser på barne-tv før leggetid.

Skrevet

Ja, det gjorde jeg, det gjør jeg, og det har jeg ingen planer om å stoppe med. Nå er de store unger, eldste skal snart begynne på skolen.

Skrevet

Ja, ser ikke problemet med det.

Hvis de ser en film eller tegner.

Men ikke hvis jeg bruker tid sammen med barnet, da er jeg tilstede 100%

Sitter som regel ikke her hvis barna er tilstede, men sjekker gjerne FB eller mail etc

Skrevet

Herregud, det er da ikke meningen man skal sitte og se på ungen sin hvert minutt den er våken! Vi skal ikke underholde dem til en hver tid! Eller, det må dere jo gjerne gjøre, og så kan vi snakkes om et par år og så får vi se hvor morsomt dere har det...

Det har vært enkelte innlegg her inne der folk nesten har kviet seg for å gå på do mens ungen er våken...hjeeelp!

Skrevet

Ja. Aner ikke hvor lenge og hvor ofte. varierer. Mine er to og tre og er flinke til å leke seg selv.

Skrevet

Ja. Jeg er hjemmeværende så i løpet av en dag gjør jeg jo det ja. Mannen min jobber 5 dager i uken så han gjør ikke det

Skrevet

Nei, kan aldri huske å ha sittet på pc'en. Men jeg har den ofte i fanget.

Litt for ofte i grunn, og jeg prøver helst å la vær å bruke den før ungene er i seng, siden eldsta kommenterte det en gang...=/

Skrevet

Hun er straks 6 mnd gammel og jeg sitter ikke ved dataen da hun er våken, det har jeg ikke samvittighet eller lyst til! Jeg henger opp klær, vasker, rydder osv, men data og tv får vente til hun sover ;)

Skrevet

Støtt og stadig.

Ungene er 7 mnd, 4 år og 12 år.

Skrevet

Ja det gjør jeg og jeg har heller ikke dårlig samvittighet for det!

Skrevet

Ja,hun er 7.5 år og har engelskleksa si på pc.Dessuten elsker hun å se hestevideoer på youtube.

Vi bruker også skrivetreningsprogrammet e-lector på data.

Skrevet

Ja, har fire barn... og innimellom er det godt å koble av litt på PC.....mellom slagene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...