Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hei. Har fått henvisning til fysioterapi pga rygg og bekkensmerter. Er det veldig ulik sum man må betale i egenandel? Jeg fikk anbefalt et sted av legen min som har 2 ukers ventetid. Prøvde derfor et annet sted som sa at de var privat klinikk så det ble 500 kr. Noen som kjenner til dette? Vil helst inn så fort som mulig, men venter heller 2 uker enn å betale veldig mye mer. Trodde et par hundre kroner gangen var vanlig?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Om du skal få noe dekket må du velge en fysioterapeut med refusjonsavtale, og ettersom det ikke er så mange som har det er det ofte ventetid hos disse fysioterapeutene... Går du til en privat fysioterapi må du betale hele kostnadene og ikke bare egenandel... Går du til en fysioterapeut med refusjonsavtale kan det være det blir helt gratis om fysioterapeuten mener du har bekkenløsning med gangvansker.....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg går til privat fysio uten avtale. betalte 500 kr første gangen - men deretter 350 kr per gang.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Takk for svar. Tror de jeg har bestilt oss har refusjonsavtale. Har forstått det slik at du da har problemer med å gå 100 m så jeg kommer nok ikke under den (heldigvis) og håper jeg slipper det senere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå