Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Siden du spør om vår mening, må jeg være ærlig og si at det ikke akkuratt er et navn jeg ville gitt min egen unge iallefall. Men nå er det jo hver sin smak;)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Enten må jeg si det høres litt indisk ut? Eller også et stedsnavn, her jeg bor er nipa det samme som toppen, altså et navn på et fjell.. Og da snakker vi ikke om en bitte liten plass, men i store deler av vestnorge iallefall. Stornipa, Slettenipa, Vardenipa etc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 stakars unge som skal vekse opp med eit sånt navn (
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 På min dialekt er også nipa en fjelltopp. Jeg syns dette er et ikke-navn, dvs som mange av de andre tilfeldige substantiver og lydkombinasjoner folk finner på og kaller ungene sine for. Tare, Lova, Tinde, Nemi, Tamilian og Lysander er i samme stilen, sett fra mitt ståsted; bare lyder og bokstaver uten navnetradisjon bak.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 dama til kompisen min heter det syns det er et søtt navn jeg
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 haha unnskyld altså, men tenker bare på Nipaporn da
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Aldri hørt om før... Syntes det var stygt... Og jeg er ikke kresen på navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå