*bolla pinnsvin* Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Guttungen er straks 5 år og er en liten bøtteknott på rett under 100 cm. Hvor stor sykkel må han ha da? Den som er rett "etter" trehjulssykkel, eller en str til opp?
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 nei. en størrelse opp 16 heter de.. de er fra 4-6 år =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 som hun over skriver ville jeg tatt 16" Vi kjøpte det for en uke sident il datteren vår, hun er 3,5 år å ikke mer enn 95cm. Hun sykler helt fint på den med støttehjul, hun ville egentlig sykle uten støttehjul men siden hun ikke når nedi med tærene har hun støttehjul på i år så sa vi hun kunne få de av neste år. Hun prøvde også 12 " men den ville hun ikke ha, den ble nok litt liten.
Mockanin Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 16" kan bli for stort for sønnen din. Jeg har også en liten 5 åring. Han er 106 høy og det var på hengende håret at han kunen få 16" i sykkel. Ta med deg sønnen din og la han prøve noen forskjellige 16". Dem er jo litt forskjellige i form også og hør med noen i butikken som kan barn og sykkel. Ikke noe særlig kjekt for 5 åringen om sykkelen er så stor at han ikke mestrer den. 5 åringen min må sykle litt på 12" og "friske" opp i gammle kunnskaper før han får 16" ut.
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 min treåring passer til en 12 modell, da kan umulig en 12 modell passe til en 5åring..de er jo altfor små
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Min lille på 3,5år sykler på 16 " pittelitt stor er den siden hun ikke når nedi bakken men hun har ikke problemer med å sykle på den.. hun er 94-95 å det er ikke mange cm fra å nå nedi bakken så jeg vil tro at en på 100 cm passer fint til 16". Hun prøvde også 12" å den klarte hun ikke sykle på, tror det var fordi det ble for trangt med bena å styre, kunne sikkert tatt styre helt opp men da kunne vi risikert at den ikke passet hele sesongen så når hun da syklet så fint på 16 valgte vi den Å hun har kun syklet på 3hjul sykel før dette, men tok det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå