Gå til innhold

Dere POSITIVE superdamer;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen hemmeligheter å dele?

Trenger mer positivitet i hverdagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke skryte på meg å være en positiv superdame, men det som funker når humøret virkelig er dårlig er å enten komme seg ut på tur, eller hive seg rundt i heimen å rydde et skap eller vaske feks vindu. Ikke alltid moro der og da, men er riktig fornøyd med meg selv når jeg er ferdig og kryper sammen i sofakroken med te-koppen.

Skrevet

Hehe - andre karakteriserer meg gjerne sånn, men jeg vet at nøkkelen til det hele er å ha en mann som stiller opp 110 % på hjemmebane - som sørger for å være "daglig leder for AS hus og barn" - slik at jeg kan få tid til å trene, ha det gøy med mann og barn, ta massasjebehandlinger og fullføre lederutdannelsen min ved siden av jobben:)

Jeg fatter ikke hvorfor ikke flere kvinner lar alt hjemmeansvaret fare - man får frigjort ufattelig mye energi!

Skrevet

Jeg er ikke alltid like positiv og jeg er ingen superdame, men jeg har et lite triks som fungerer i hverdagen. Det er at jeg hver dag gjør en ting som bare er for meg. Det trenger ikke å være en stor ting. Det kan være å ha en stille stund hvor jeg lakker negler, tar en lang dusj, leser et kapittel i en bok, tar ansiktsmaske el. Det hjelper på humøret og er deilig å ha litt tid til å gjøre noe for seg selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...