Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har fått mensen for første gang etter fødsel. Og nå skulle jeg skifte bind. Og på bindet i masse blod lå det en klump med et eller annet! Jeg plelte litt på den med papir, og det var liksom en hudfarget klump! Hva i alle dager var det?? Et foster? Det er nesten fire mnd. Siden jeg fødte. Nå blei jeg kvalm:(
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Dette opplevde jeg også! Og jeg var ikke snauere enn at jeg plukket klumpen opp og pirket litt i den. Da så den ut som en blære, en ballong, og den var hudfarget i enden der den tydeligvis hadde sittet fast i meg, og helt mørkerød/blodfarget ellers. Har spekulert mye på dette, hva i all verden var det? En blære?? Fra livmoren?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 husker at jeg også fikk noen klomper da jeg fikk blødninger etter fødselen.husker ikke nå helt koss de så ut siden d er 4 år siden,men det er sikkert ett eller annet groms som skal ut etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 mulig er noen blodklomper.blod som har levret seg
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Åh! Så jeg har ikke blitt gravid igjen og mistet?? For nå blei jeg usikker. Dette var ekkelt:( HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Dette var ikke blodklumper altså, det var en klump med hud som lå i blodet! Hi
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 dette ar jeg opplevd også... legen mente på at første mens etter fødsel gjerne er sånn, det er jo ikke bare blod som er mensen, det er hinner som blir støtet ut, og disse er i sånn "hudfarge", de er det ellers også, men kroppen dytter de ut mer "støtvis" ved en "vanlig" mens.. Etter en fødsel har jo kroppen liksom gjort denne jobben i en mye større skala, og hele greia kan komme ut inntakt.. Knotete forklart..noen som skjønner hva jeg mener? Hehe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Ja, jeg tror jeg skjønner. Takk for svar alle sammen:) da regner jeg med at dette er normalt;) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå