Gå til innhold

Flere som straks er ferdige med permisjon for denne gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er litt trist og ikke skulle være så mye sammen jenta mi hver dag :( Men skal bli litt godt å komme seg ut av huset også. Blanda følelser. Bare skjønner ikke hvordan man skal få alt til å gå rundt samtidig som man skal ha et liv utenom. Men det blir vel en vanesak. Nå skal hun jo være hjemme med pappaen sin så hun kommer til å storkose seg.

Har bestemt meg for å være snill mot meg selv når jeg er tilbake i jobb. Ikke stresse så fælt med husarbeid og trening og ting som henger over meg og gir meg dårlig samvittighet. Bare ta det når jeg har tid og lyst.

Hvordan følelser sitter dere igjen med etter månedene som har gått?

Noe dere angrer på eller er spesielt glade for? Noe son skal gjøres annerledes neste gang (for de som det er aktuelt for)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr. 3 og har enda ikke kommet meg tilbake i jobb etter permisjonen med nr. 1 tok slutt. Angrer ikke et sekund.

Skrevet

Er ferdig med permisjonen 21.april, men jeg skal ha ulønnet perm. frem til høsten slik at hun slipper å begynne å barnehage enda.

Skrevet

Oi, det hørtes slitsomt, men koselig ut :) Hvordan får du alt til å gå rundt egentlig? Jeg syns det er vanskelig med en til tider, hihi. Føler jeg har gitt opp å pleie meg selv allerede ;)

HI

Skrevet

Hadde så mange planer om å virkelig NYTE siste tiden, men plutselig er den her, og jeg gjør ingenting annerledes. Samme gamle. Men nyter det jo fordet, er bare dårlig på å levet i nuet ;)

Skal være hjemme en del i sommer også for begynner ikke i barnehage før august her heller da. Så ser fram til det :)

HI

Skrevet

Har det på akkurat samme viset. NÅ skal det nytes og så fyker dagene avgårde på samme viset.

Har vært en hard, og litt kjip, vinter med masse snø, kulde, influensa osv. Så nå er det deilig med litt sol og litt mildere temperatur så vi kan være mer ute. Dagene er så mye bedre og triveligere med ute-tid i sola.

Blir en bra sommer:-) Ser også frem til den.

Når er barnet ditt født?

08:57

Skrevet

Hun er født 23.06.10. Føler tiden har bare løpt fra meg. Og at jeg har brukt mye tid på ting jeg ikke burde ha brukt tid på ;) Burde slappet av mer, men vesla har ikke før de siste mnd sovet så mye på dagtid. Og når hun først sover er det deilig å slappe av sofaen med en kopp kaffe eller te, se på tv eller sitte på nettet og bare nyte stillheten. Og får jo ikke sovet på dagtid når jeg jobber så er vel greit jeg ikke har vendt meg til det ;) Er bare ekstremt dårlig på å leve her og nå. Tenker alltid på hva jeg skal gjøre senere, eller imorgen, eller neste uke. Huff, må slutte med det.

Når er din født?

HI

Skrevet

Jeg skal også straks tilbake, og jeg gleder meg faktisk!

Det er veldig hyggelig å gå hjemme med sønnen min, men samtidig har jeg en spennende jobb og hyggelige kollegaer som jeg gleder meg til å komme tilbake til.

Tror også det blir veldig bra for samboeren min å få være hjemme med ham. Jeg skal også ha mye fri i sommer når hans permisjon er over, frem til barnehagestart i august.

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener. Tiden bare flyr avgårde mens man planlegger andre ting og gleder seg til det som skal skje neste dag, neske uke og til neste år. Tror kanskje de fleste har det slik? ;)

Hun er født 21.april. Blir 1 år snart. Det har gått såååå fort! Jeg er alene med henne så jeg har hatt hele permisjonen og skulle egentlig tilbake til jobb etter påske. Men så var jeg så heldig at jeg arvet endel penger og har nå råd til å ta ulønnet perm. frem til august. Blir deilig:)

Men det blir bra å begynne å jobbe igjen også. Få litt mer voksen-kontakt og bruke hjernen litt mer, hehe!

08:57

Skrevet

Nr.1 begynte i bhg. 3 dager i uka da lillebror nærmet seg 1 år. Det første året var tøft da lillebror ikke sov mer enn noen timer om nettene. Fra høsten skal begge gå 3 dager i uka så da får jeg 3 dager helt alene med babyen og med mulighet for å hente meg inn med litt søvn. Pleie meg selv får jeg tid til som før, nå jobber jeg jo tross alt ikke. Barna trenger ikke å aktiviseres hvert minutt om dagene, de leker mye sammen mens jeg f.eks steller meg eller lager middag.

Skulle selvfølgelig vært deilig å kunne låse døra til badet av og til, men det får jeg stort hver søndag eller når barna er i seng, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...