Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 "Hvem er far til barnet mitt? Denne debatten er for de som ikke er helt sikker på hvem som faktisk er far til det barnet de bærer. Det gjelder hvert 10-20 barn, alt ettersom hvilken kilde man bruker" Dette er kopiert fra et av forumene her på BIM. Jeg ble overrasket da jeg leste at hvert 10-20 barn har flere mulige fedre. Jeg har ikke vært i samme situasjon selv, og det har heller ingen av mine "nærmeste" vært. Har du? Tok dere farskapstest? Hvordan gikk det i såfall?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Nei, jeg har selv aldri vært i tvil om hvem som er far til mine barn. Synes også det er overraskende at såpass mange er i tvil, men nå lever vi jo i en verden hvor mange er enslige og kanskje har flere parnere ol. Må uansett være en vanskelig situasjon å havne i og jeg misunner dem absolutt ikke...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Nå kan jeg jo bare svare for meg selv, og ikke mine "nærmeste" da, men jeg har visst hvem som er faren alle tre gangene! -heldigvis!! MEN disse tallene er jo antagelser da, og mørketallene er nok store. Kanskje større enn tallene som kommer fram! Når man ser hvor mange som "unner seg" et lite sidesprang eller to, er det nok mange damer der ute som er i tvil! Men de holder det vel skjult, og later som ingenting... Velger å tro mine "nærmeste" ikke er av disse som skjuler seg bak mørketallene, men det er ikke noe jeg kan garantere!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 100% sikker med begge to gitt. Når elste ble født, var hun som snytt ut av nesa til sin far, bare i jenteutgave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå