Gå til innhold

La meg prøve og spå deg, i feel lucky.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Celin 25:

Du er snill og god som dagen er lang. Har et tilsynelatende "perfekt" liv. Men egentlig har du ditt og streve med. Noen som plager deg, en eks eller noe sånt? Du gjør ditt for at det skal virke som om ingenting plager deg, men innerst inne vil du at noen skal se det.

Jeg får inn ganske mange tall: 2,3,6,9 og 12.

Tror du har en datter på 4-6 år? Kanskje datteren til eksen som plager deg? For jeg klarer ikke se at du har noen samboer akkurat nå.

Fargen rosa forbinder jeg med deg.

Maria 34:

Du er en solstråle. Alltid blid og fornøyd. Du har en respektert jobb, som krever utdannelse. Jeg får inn tallene 4 og 7. Fargen gul og pølser? Tror du har ei jente på under ti år og ei jente til på vei. I september/oktober? Du har samboer, har veldig lyst til og gifte deg.

Du elsker og reise, spesielt til varmere strøk.

Sissel 28:

Du er en ordentlig dame man kan stole på. Du liker og synge, spesielt i bilen? Mange mennesker setter pris på deg. Jeg får inn ett tall: 4.

Vet ikke om det er fordi du har en sønn på 4 år? Jeg er ganske sikker på at du har en sønn nemlig. Til deg får jeg fargen gul.

Jeg tror du har mistet noen du var glad i for under et år siden.? Jeg har på følelsen av at det var et kjæledyr, men er ikke sikker..

Christine 23:

Du er litt vimsete og klossete, men veldig snill og god på bunnen;)

Du har et godt nettverk rundt deg, en snill og god kjæreste som setter pris på deg. Jeg har på følelsen at du skal ha en gutt.. Men vet ikke når..

Fylte du 23 i år?

Jeg får inn fargen lilla, og tallene 2 og 8. Så kanskje du blir gravid 2. August? Du er veldig glad i dyr, spesielt hunder. Tror du har en hund, eller noen i din nærmeste familie har hund.

Suzanne 21:

Du er ei sjarmerende jente. Faller litt for bad boys? Ikke typen som slår eller liknende, men litt rampete gutter. Pappagutter er ikke din stil.

Du har hatt en litt utagerende ungdomstid. Men tror du har tatt deg litt sammen. For jeg lurer på om du skal ha ei jente til sommeren? Juli/august? Jeg får inn to tall: 7 og 8. Noe som forsterker litt at noe skjer juli/august.. Fargen rød får jeg inn på deg.

Annonse

Laila 35:

Du hatt hatt et innholdsrikt liv til nå. Du er veldig reiseglad, så føler du har sett mye. Du har en god familie, to jenter og en gutt? Klarer ikke helt de alder. Men jeg får inn tallene: 4, 7, 9 og 16.

Jeg tror ikke du har noen samboer nå. Jeg får inn fargen lilla.

Du er typen som liker og dra på kafé med en venninne eller to kanskje etterfulgt av litt shopping. Jeg føler at du går og venter på noe.?

Noen som skal komme hjem? Eller skal du kanskje ut og reise?

Katrine 22, 25. Februar:

Du er en luring. Du vet hvordan du skal få ting som du vil.

Du er også glad i og bestemme, og det får du som regel.

Jeg tror du skal ha ei jente i september/oktober?

Tror også det er ditt første barn. Jeg får inn tallene 1 og 4 å fargen rød.

Jeg føler at du har en kjæreste som også er en luring. Du vet ikke helt sikkert om du kan stole på han. Han har et temprament som du bekymrer deg litt for? Du vil fort finne ut om han er til og stole på eller ikke:)

Marit 33/34:

Du er veldig lei av vinteren nå. (hvem er ikke det);)

vanligvis pleier ikke vinteren og plage deg nevneverdig, men nå vil du ha vår. Du føler at du har gått i en depressiv boble hele vinteren.

Men nå begynner det endelig og lysne litt.

Du er en dame med tæl, du liker utfordringer og konkuranser.

Jeg tror du har to gutter. Får inn fargene gul og blå. Å tallene 2,7 og 9.

Du har for ikke så lenge siden tatt en avgjørelse eller gjort noe som vil påvirke resten av livet ditt.

Siri 26:

Du er ganske opplyst til og være så ung. Du vet litt om alt, og hvis du ikke vet, nøler du ikke med og finne det ut. Du er rett og slett ganske smart:) Du liker og tall og oppgaver med regning. (!)

Du var flink på skolen, en god utdannelse har du fått. Men har i det siste hvert litt usikker ang. karrierevalget. Det var ikke helt som du hadde trodd?Jeg får inn tallet 12 og fargen grønn.

Jeg tror du blir gravid om ikke så alt for lenge, er usikker på om du vil vite kjønn. Så da vil jeg ikke spekulere i det, med mindre du vil;)

Siri 29:

Du er kanskje litt pysete? Litt skeptisk og bekymret av natur?

Du har en fantastisk familie, selvom dere kanskje ikke alltid har like mye kontakt som dere ønsker vet dere at dere er der for hverandre.

Du setter stor pris på og bli satt pris på. Og det skal ikke så mye til og og glede deg. Det er en egenskap mange like ved deg.

Jeg får inn tallene: 4,6,12 og 14.

Lurer på om du skal ha en gutt om ikke så lenge, og har ei jente fra før på under ti år? Får også inn fargen rosa:)

Annonse

Kamilla 26:

Du er ei jente med stålkontroll på livet ditt. Kanskje litt perfeksjonist?;)

Du har gjort noen ting tidligere i livet som du angrer litt på, det plager deg ikke daglig, men du kommer på det i visse sammenhenger.

Jeg får inn tallene 1, 4 og 8, å fargen rød.

Jeg tror du har barn, men klarer ikke se hvor mange eller alder, dessverre.. Du er opptatt av og ha ting organisert, og hvis noe går galt begynner du på nytt. Du er veldig tålmodig. Lurer på om du er eldst av flere søsken?.

Personbeskrivelse temmer på en prikk!

Jeg fyller 24 i år (fyllte 23 i fjor høst)

2. august er årsdagen for meg og min kjære, vet ikke om det har noe å si? Håper jeg blir gravid snarest mulig.... Takk for svar:D

"Marie 40:

Du tar livet med knusende ro. Ingenting kan stresse deg. Du er stødig som et fjell og tar ting som det kommer.

Du liker fargen lyserosa type babyrosa. Jeg får inn tallene 2, 5 og 15.

Jeg tror du har to tenåringssønner? Jeg føler at det er ei jente det også, men er usikker på om du bare alltid har ønsket det ei jente, eller om du faktisk har en datter.."

Vel jeg kan nok bli stresset innimellom ja, men stødig, er jo 40 så da er det jo på tide å være det :-)

Jeg har en tenåringsdatter og en yngre sønn :-)

Og jeg liker faktisk lyserosa/babyrosa ;-)

Tallene slår meg ikke, men kommer jeg på noe så kommer jeg tilbake til deg :-)

Takk :-)

Tusen takk for svar.

Noe stemte og noe stemte ikke.

Lilla er en farge jeg er veldig glad i og bruker mye.

Koser meg gjerne med venniner på caf og shopper engang i blandt ja:).

Ingen samboer.

Har reist lite

Har bare et barn, gutt født den 9.

Kan det være det at jeg venter på å få meg en jobb kanskje?

Laila 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...