Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Skriv ned navnet ditt og alder. Gjerne fødselsdato, men det er ikke nødvendig. Skal prøve og se hvordan person du er. Beklager hvis det går litt tregt, jeg bruker noen ganger noen minutter.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Oi, den var kjapp. Sara 24: Du vil så gjerne se positivt på ting, men det er ikke alltid det går. Du er ikke direkte negativ, men veldig realistisk. Du liker fargen rød, elsker og shoppe, du har også et dyr. Med mye pels? Jeg føler at du liker ditt eget selskap bedre enn andres. Du er en godt likt person av de fleste.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 He he. :0) du bomma på shoppinga, hater og shoppe;0) men mye var rett, har et dyr med pels. Er vel kanskje litt negativ til tider ja..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Miriam 19: skal du ha ei lita jente i august/september? Du er ei glajente, mange som liker deg. Du har en hemmelighet som du ikke har fortalt til så mange. Føler at du trenger noen og prate med. Du liker musikk, fargen lilla og hunder. Du har ikke hund, men ønsker deg en. Stopper litt opp nå.. Men kanskje jeg får inn mer litt senere:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Henriette 27: Du er vakker. Det er mange som er misunnelige på deg. Sånn har det alltid hvert. Jentene på skolen var ikke alltid så snille med deg. Du sliter litt med det idag. Du har en eller to sønner? Får inn tallene 2 og 4. Vet ikke om det er alderen på barna eller om det er antall barn?. Du liker fargen rød og elsker sjokolade:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Miriam 19 her. Tenkte jeg skulle gi deg en liten tilbakemelding;) Jeg venter baby når som helst, vet ikke hva det blir. Resten har du helt rett i! Skriv gjerne mer hvis du får opp noe:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Gry Helen 24: Du har ikke alltid hatt det så lett. Men nå i voksen alder begynner ting og ordne seg for deg. Du har en flott familie som elsker deg og en snill kjæreste. Du skal ha ditt første barn, og er veldig spent. Du har få men gode venninner, som du liker og være sammen med. Du er en omtenksom og god person, som setter andre før deg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 Gry Helen 24: Du har ikke alltid hatt det så lett. Men nå i voksen alder begynner ting og ordne seg for deg. Du har en flott familie som elsker deg og en snill kjæreste. Du skal ha ditt første barn, og er veldig spent. Du har få men gode venninner, som du liker og være sammen med. Du er en omtenksom og god person, som setter andre før deg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Litt rett! Jeg har fått høre det noen ganger ja...at jeg er vakker..kremt. Men ingen slemme jenter på skolen Tvillinger på 4 år! Heller rosa, men jeg elsker sjokolade
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #15 Skrevet 28. mars 2011 Gry Helen 24: Du har ikke alltid hatt det så lett. Men nå i voksen alder begynner ting og ordne seg for deg. Du har en flott familie som elsker deg og en snill kjæreste. Du skal ha ditt første barn, og er veldig spent. Du har få men gode venninner, som du liker og være sammen med. Du er en omtenksom og god person, som setter andre før deg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #17 Skrevet 28. mars 2011 Oi, beklager. Hadde litt problemer med nettet her. Så den kom opp litt mange ganger .
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #18 Skrevet 28. mars 2011 gry helen 24 her... io! stemte dette! det eneste er at barnet kom for 2 mnd siden
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #20 Skrevet 28. mars 2011 Mona 26: Du er jo ei tøff dame da. Liker fart og spenning. Her får jeg også inn noen tall, 1,3 og 5 Føler også at du har flere av det motsatte kjønn rundt deg? Har du kanskje enn sønn eller to, en samboer med en sønn fra før? Du liker interiør og farger. Spesielt glad i fargen brun. Veldig opptatt av at dine nærmeste skal ha det bra( hvem er ikke det)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #21 Skrevet 28. mars 2011 Takk for svar:-) Tøff er jeg nok, og liker fart og spenning;-) Har en samboer, en sønn (felles) og en datter. Han har ingen fra før. Veldig glad i farger, også i interiør men har ikke råd til å være kjempeoppdatert:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #23 Skrevet 28. mars 2011 Katrine 23: Litt sjenert, men prater som en foss når du først blir kjent med noen. Du skal ha ei lita jente om ikke så lenge? Du er liker og ta bilder, fargen blå og dyr. Du har en ting for smykker eller pynt. Du har ikke nødvendigvis mye smykker på deg, men liker pynt og litt dilldall generelt. Du har en kjæreste som du er veldig glad i, men er litt skuffet over noe. Kanskje noe du ville han skulle gjøre, eller si? Noen han har glemt?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #24 Skrevet 28. mars 2011 Iselin 22: Du er lei av og bli kalt liten? For du er ikke så stor:) Veldig glad i og shoppe, kanskje litt for mye? Du har akkurat blitt mamma, får inn begge kjønn, men tror du bare fikk et barn. Så det var litt forvirrende... Du liker fargen gul og er svak for store sterke menn. selvom kjæresten din ikke er så veldig stor og sterk så elsker du han fordet. Du liker alt av mote, klær, hår og sminke. Og du har talent innen dette. Kanskje du blir en stor stjerne en dag;)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #25 Skrevet 28. mars 2011 Tjaa.. Ikke så veldig sjenert gitt og babyen kommer i oktober, vet ikke kjønn men har guttefølelse så det blir spennende det med dyr,blå og bilder stemmer bra og ellers er kjæresten helt fantastisk etter vi ble gravide så har lite å utsette der, som jeg kommer på morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå