Gå til innhold

La meg prøve og spå deg, i feel lucky.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Martine 32:

Du er positiviteten selv. Ser positivt på det meste, og elsker utfordringer. Får også en følelse av at du er et ordentlig konkuransemenneske. Du lever livet med din lille familie som består av deg, samboer, ei jente på en 3-5 år og en hund?

Jeg får inn fargen oransj.

Stopper litt opp nå.. Kan evt. Komme tilbake til deg seinere:)

Stine 22:

Du er en ordentlig jente. Fått god oppdragelse av dine foreldre og er høyt elsket av familien din. Jeg føler at du er veldig takknemlig for det du har. Du har den evnen mange på din alder ikke har; å huske og ta vare på og være lykkelig over det man har. Du har kanskje mistet noen, og og ikke fått sjansen til og fortelle den personen hvor mye h*n betydde for deg? Jeg får inn to tall 2 og 5. Føler at du skal ha en gutt i juni/juli?

Annonse

Therese 22:

Du er ei bestemt frøken. Ingen skal fortelle deg hva du skal gjøre.

Jeg føler at du har dårlige erfaringer med autoriteter? Du har blitt behandlet urettferdig. Noe som gjør at du ikke stoler fult og helt på

hvem som helst. Jeg får inn fargen turkis, eller en lyseblå farge, og tre tall: 2, 4 og 12. Jeg tror du har ei lita jente, og du vil ha et barn til. Kanskje ikke enda, men en gang i fremtiden.

Takk for svar!

Jeg er nok en ordentlig jente ja, hehe - men kan fint rote det til (kommer litt an på hva du mener med ordentlig). Det stemmer at vi er godt sammensveiset innad i familien. Har fått en god oppdragelse, men har ikke kontakt med min biologiske far. Jeg er veldig takknemlig og lykkelig, det stemmer. Jeg har vært så heldig at jeg ikke har mistet noen som stod meg nær uventet. Vi har en sønn, og vi prøver nå på nr 2 nå - men jeg er ikke gravid. Forresten, lykketallet mitt er 52 (vet ikke helt hvorfor), men det var morsomt at du fikk opp akkurat de tallene.

Stine 22

Annonse

Bente 38, 28.juni:

Du er en dame som står på. Du gir ikke opp før du har oppnådd det du vil. Føler at du har mye og tenke på om dagen? Har du et sykt barn eller et sykt familiemedlem? Jeg pleier ikke gi råd, men jeg synes du skal tenke litt mer på deg selv. Du trenger det. ;)

Din familie er heldige som har deg, og det vet du. Du ordner alltid opp.

Jeg får inn to farger, lilla og rød. Tallene 3, 6 og 9 står deg nær.

Jeg tror du snart har en tenåringsdatter og en gutt på under 10 år?

Wow, det må jeg si her traff du gitt:)

Gir ikke opp så lett nei, rimelig sta og vrang ..

Jeg sliter med sykdom, har gjort det siden jul. Har vært på flere undersøkelser, flere venter. Men det tar tid og det årsaker mye tanker siden de i utgangspunktet mistenkte en alvorlig diagnose .Jeg har veldig mye å tenke på ellers også, vet ikke helt hvilken "vei" jeg skal gå.

Har forsøkt å være litt ego, men det holder et par timer, så klarer jeg ikke det lenger :/ For da må jeg som du sier .. ordne opp i ett eller annet.

Stemmer at jeg har ei tenåringsdatter snart også og en gutt også( tvillinger) Har en gutt på 2,5 år og ei jente på 3.

Tallene kan jo være mye egentlig. Tvillingene er født den 9, jenta mi er 3 år og jeg mistet en samboer da jeg var yngre (døde) han var født den 6. Ellers har jeg eid huset mitt i 3 år.. Kunne også hatt 6 barn, men mistet ett før jenta på 3 , og minstemann var tvilling. Men tvillingen hans døde i magen ved 12 uke..

Får du frem noe mer må du gjerne hyle ut:) Tusen takk for at du tok deg tid :))))) Bente 38 f 28 juni

Ja, stemmer bra på meg :) Det med kjøkkengardinene stemte også ;) Bra at du så tre barn, det er det jeg ønsker meg, har ett nå. Elsker å kjøre også, har lappen på alt og lilla er favorittfargen :) Hilsen Elisabeth 33

Siv 25:

Du er en snerten snelle, som de sier;)

du får ofte høre at du er lita og søt, litt sånn the girl next door:)

jeg får inn tallene 2 og 6. Føler at du skal ha baby mai/juni, en gutt?

Jeg får også inn fargen rød. Du liker og shoppe, være sammen med familie og venner og å gå tur. Du håper på at noe skal skje innen sommeren, frieri?

Helene 27:

Jeg klarer ikke si noe om En avgjørelse uten og vite litt flere detaljer, men pleier og si hvis du har bestemt deg, så er det riktig:)

Hva ditt kjærlighetsliv angår, så virker det som om du er litt usikker, litt i tvil. Jeg føler at avgjørelsen din har noe med kjærligheten og gjøre?

Du trenger en tredje parts mening. Ofte er det de utenforstående som ser ting bedre enn de som sitter midt oppi det.

Men jeg som ikke vet detaljene som sagt, kan ikke uttale meg.

Men alt i alt vil det ordne seg for deg, selvom du kanskje ikke kommer til og føle at du har "vunnet" eller tatt rett valg, vil det vise seg i senere tid at det var riktig likevel;)

Marie 40:

Du tar livet med knusende ro. Ingenting kan stresse deg. Du er stødig som et fjell og tar ting som det kommer.

Du liker fargen lyserosa type babyrosa. Jeg får inn tallene 2, 5 og 15.

Jeg tror du har to tenåringssønner? Jeg føler at det er ei jente det også, men er usikker på om du bare alltid har ønsket det ei jente, eller om du faktisk har en datter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...