Gå til innhold

noen spørsmål om soda Stream ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en slik.... lønner det seg?

Og så har jeg barn som ikke ska ha ulike stoffer, som bl.a finns i vanlig brus..... er det da lurt å bruke Soda Stream ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir mest sannsynlig bare stående på kjøkkenbenken;) vi brukte den en periode og lagde kullsyrevann,før den havnet i kjelleren. Brusen vet jeg ikke,tror den smaker kliss.

Skrevet

Når det gjelder farris, så lønner det seg _egentlig_ ikke å kjøpe soda stream-maskin.

Når det gjelder disse "ulike stoffene" du snakker om så må du nesten vite det selv. Det er nok like mye e-stoffer i de forskjellige essensene du får kjøpt til soda stream-maskinene, MEN du må ikke bruke de essensene som lages av soda stream. De smaker uansett veldig syntetis synes jeg.

Vi bruker stort sett vanlig saft som smakstilsetning når vi lager brus med vår maskin, og stort sett saft fra Hervik. Hervik lager jo saft som anbefales til barn som er allergiske, bl.a. av Voksentoppen Senter for Astma og Allergi, fordi de ikke inneholder noen kunstige tilsetningsstoffer.

Det med andre ord gode muligheter for å kunne få laget brus som barna dine tåler, og sånn sett så vil det jo lønne seg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...