aviatrix*høygravid Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 jeg er invitert til en venninne sin bursdag, og ho vil feire det på restaurant.. og forventer selvfølgelig at vi betaler selv.. det er jo hyggelig, men de 400-500 kr hadde jeg tenkt å bruke på noe annet, kanskje gå ut på å spise med mannen min, som vi ikke har gjort på år og dag... og det vil jo også være litt rart hvis jeg ikke har en liten gave med.... blaaah--- litt oppgitt over at folk forventer at man skal bruke så mange penger på sin bursdag... hadde vært noe annet med kafe besøk... og det er 3.gangen ho gjør dette, så er litt lei kan du si.....
Pigalopp:-) Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Du kan vel selv bestemme om du vil gå? Eller du kan komme etter maten hvis selskapet skal videre på byen feks?
MsPondus25 Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Skønner godt at dette er irriterende... Hadde det vært meg hadde jeg rett og slett bare sagt at "beklager, jeg har ikke så mye penger om dagen", som sant er. Det blir dyrt, samme greia som med utdrikningslag osv..
Gjest Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hadde sagt enkelt og greit at jeg ikke hadde råd, men heller tilbydd meg bake en kake og komme innom med en ettermiddag for å vise at jeg satte pris på hun og at det ikke var hun som var problemet med at jeg ikke ville komme i bursdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå