Gå til innhold

Noen fra Bergen her?


Lind@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.. 25år første gang for meg og :) har termin 9.nov.. og gleder meg veldig..

Er ny her inne og det hadde vært kjekt å bli kjent med andre gravide.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg bor på Hop/Nesttun.

Termin 3. november med min første. Er selv 27 år.

Jeg stiller mer enn gjerne på bim-treff, babyshopping og trilleturer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Er fra Sotra nord selv, og har termin 04. november! :) Kjekt å vite at det er flere i området som skal ha på samme tid. Da det ikke er mer enn ett år siden vi flyttet ut her, så kjenner eg ikke så mange enda. Blir 24 år og er førstegangsgravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at det er så mange fra Bergen her :) skal vi sette opp ett treff for bergen gjengen i novemberklubben? Når passer det ev? Hva med 4 eller 5 august? På en cafe? Åsane senter? Lagunen? Eller noe sånt? Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gjerne med på treff, men reiser på ferie 3 august og blir vekke to uker så om det blir noe treff før eller etter det vil jeg gjerne være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å treffes i byen, siden vi bor så spredt allesammen? Jeg har ikke bil så blir lange turer med buss om vi skal møtes ute i bydelene (med mindre vi møtes på vestkanten eller oasen da hehe). Vi kan jo møtes på Augustin og lade opp til baby treffene vi skal ha der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er med! Jobber turnus, så det passer ikke nødvendigvis hver dag.. Fredag 12.8 og torsdag 18.8 passer imidlertid glimrende for min del.

Augustin høres supert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Beklager seint svar. Har ikke sett at du har skrevet inn melding :) Eg bor på Kolltveit, rett ved golfbanen. Kor på sotra bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg venter fortsatt på å få med flere på å planlegge treff. Dagene jeg har foreslått er forbi uten at det ble noen respons på dem. Jeg er fremdeles interessert i et treff, så hvis flere er med kan vi kanskje bare finne en dag, og bestemme oss for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen:) kjekt at det er så mange fra Bergen her:) er 25 år og venter en liten jente 5 november. Har en jente på 3 som gleder seg til å bli store søster:) vi bor på Haukeland i Arna. Hadde vært gøy å truffet noen som skulle ha på samme tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor for tiden i utlandet, men kommer til Bergen i september for å føde i Norge. Jeg bor i Bergen sentrum, er 30 år og dette er vår første. Jeg er gjerne med på et treff med andre som går rundt med en liten en i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med bergensjentene her inne? Er dere med i novemberklubben på facebook forresten? Synes ikke jeg har sett så mange fra Bergen der nemlig... Jeg kan legge ut link/legge dere til i gruppen om noen vil det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...