Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei, Er fra Sotra nord selv, og har termin 04. november! :) Kjekt å vite at det er flere i området som skal ha på samme tid. Da det ikke er mer enn ett år siden vi flyttet ut her, så kjenner eg ikke så mange enda. Blir 24 år og er førstegangsgravid. :)

Annonse

Hva med å treffes i byen, siden vi bor så spredt allesammen? Jeg har ikke bil så blir lange turer med buss om vi skal møtes ute i bydelene (med mindre vi møtes på vestkanten eller oasen da hehe). Vi kan jo møtes på Augustin og lade opp til baby treffene vi skal ha der?

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg venter fortsatt på å få med flere på å planlegge treff. Dagene jeg har foreslått er forbi uten at det ble noen respons på dem. Jeg er fremdeles interessert i et treff, så hvis flere er med kan vi kanskje bare finne en dag, og bestemme oss for den?

Hei allesammen:) kjekt at det er så mange fra Bergen her:) er 25 år og venter en liten jente 5 november. Har en jente på 3 som gleder seg til å bli store søster:) vi bor på Haukeland i Arna. Hadde vært gøy å truffet noen som skulle ha på samme tid:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...