Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å bli kjent med flere gravide i bergen. Arrangere bim treff etterhvet hadde vært kjekt :) hadde vært godt å ha noen å snakke med om baby ting, gå på baby shopping med og gjerne trilleturer :)

Jeg er førstegangsgravid og 27 år. Dere da folkens?

Skrevet

Hei! Jeg er fra Lille Sotra rett over sotrabroen :) Er 25 og førstegangsgravid.

Skrevet

Er 25, første gang.

termin i begynnelsen av desember tror jeg

Skrevet

Så kjekt det er flere fra Bergen her :)

Jeg bor i ytre arna. Hvor i Bergen bor dere? Og hvor langt er dere på vei? Jeg er 8+6 idag <3 lykke <3 blir rart å bli mamma for første gang. Litt sånn skrekkblandet fryd. Hehe.

Skrevet

Fanajente her. =) Bor i Os nå da. 28 år og 6+1 på vei med førstemann. Fant noen flere bergensere på 1.tri =) Var en fin liten bukett fra Fana der faktisk. Dere kan jo se der og.

Skrevet

hei hopp :)

Jeg bor i Loddiken (loddefjord) i vakre Bergen by

Er 2.gangsgravid, har en gutt på 2år fra før, er 32 år

Skrevet

hei :)

Jeg bor i ytre arna i Bergen !!

Er 24 år,og andre gangs fødende ! Hadde vært kjekt å hatt kontakt med noen flere som har termin noelunde samme tid :)

Er 7 uker på vei nå :)

Skrevet

hei hei igjen alle flotte jenter fra Bergens området :)

Det hadde jo vært gøy å treffes på cafe og bli kjendt med hverandre etterhvert :)

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid, er 22år og bor midt oppi kjekke travle Apeltun.

Planen er å flytte til Landås eller Sædalen/Helldalsåsen før babyen kommer.

Skrevet

Hei! Fant ingen link på hvor jeg kunne svare på alle innleggene så svarer her jeg:) ny i gamet:p

Jeg er fra Stavanger området, men bor i Bergen. Ingen kjente her som er i samme situasjon så jeg skulle gjerne hatt gleden av å blitt kjent med flere i området:) Jeg er 27 og førstegangsgravid. Spennende tid!!

Skrevet

velokmmen i gjengen :)

Skrevet

Hei :) Bor i Blomsterdalen, 24 år, 8+5 og førstegangsgravid! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bor i Loddefjord og er 34 år, gravid med nr 2. Har ei på 19 mnd fra før :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jente på 28 år fra Bergen her, holder til i Åsane.. dette er min nr 2, har en jente på snart 8 år fra før av :)

Skrevet

33 år fra Bønes med nr.2 på vei:)

Skrevet

hei eg er 38 år og venter nmr 3:)har en sønn som blir 15 og en datter som blir 13år:)bor på frekhaug litt utenfor "byn" er i uke 17,så det går fremover:)

Skrevet

Er også fra Frekhaug.

Venter barn nr 2,

Har jente på 4,5 fra før:)

Skrevet

Noen flere her som skal føde på Voss?

Jeg blir gjerne med på treff. Kanskje vi kan sette opp ett for okt-nov-des gjengen?

Skrevet

Jeg tenker litt på å føde på voss, men har ikke helt bestemt meg enda. Har tenkt å se om jeg kan få meg en omvisning der oppe når det nærmer seg :)

Det er satt opp bim treff 14 juni, kl 17. Håper vi blir en god gjeng :) hvem som har tenkt seg på treff? Blir sikkert kjempe kjekt :)

Ellers er det travle tider med eksamens lesing på meg :s skal ha en i morgen og en den 14... Uff, eksamensangsten brer seg! Blir skikkelig spennede dag i morgen! Først eksamen fra 9-13. Så skal jeg på ordinær ultralyd kl 14... Er kjempe spent :) noen som har vært på ordinær ul enda?

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på treff. Er i Spania 14 juni så får ikke vært med da dessverre :(

Kjenner ingen som er gravid nå så hadde vært kjekt å bli kjent med andre som venter barn.

Skrevet

Er 34 år og bor i Fyllingsdalen. Er 18 uker på vei med nummer to og har en gutt på 2 år. Kommer gjerne på treff

Skrevet

Tror jeg skal prøve å få med meg treff jeg også. Hadde vært kjempekos å bli kjent =) Jeg er nå 16+2 (fortsatt med nr.1). Masse lykke til med eksamener dere som har det! Jeg er såå happy for at jeg var ferdig utdannet i fjor og slipper å tenke på lesing denne våren!

Skrevet

hei lurte på hvor bim treffet skulle være den 14?

Skrevet

Treffet er den 14 juni, kl 17.00, på jackobs aall i byn :) gleder meg til treff :) greit å bli kjent med flere gravide og ha noen å dele erfaringer med :) Jeg har vært litt lite aktiv innpå her i det siste... Travle tider for en heltidsstudent :/ har en eksamen igjen nå før ferien, så snart har jeg mye fri :) gleder meg ;) skal bli godt med ferie!

• 3 uker senere...
Skrevet

Heihei! Jeg er fersk på siden, så melder meg på tråden først nå. Jeg bor i Bergen, men er hjemme i trøndelag i sommer med samboeren min og jobber. Kommer tilbake til Bergen i August. Hadde vært flott å få litt kontakt med andre i område som er i samme situasjon :) Dette er første gangen, og har termin 20 nov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...