Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Fant ingen link på hvor jeg kunne svare på alle innleggene så svarer her jeg:) ny i gamet:p

Jeg er fra Stavanger området, men bor i Bergen. Ingen kjente her som er i samme situasjon så jeg skulle gjerne hatt gleden av å blitt kjent med flere i området:) Jeg er 27 og førstegangsgravid. Spennende tid!!

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg tenker litt på å føde på voss, men har ikke helt bestemt meg enda. Har tenkt å se om jeg kan få meg en omvisning der oppe når det nærmer seg :)

Det er satt opp bim treff 14 juni, kl 17. Håper vi blir en god gjeng :) hvem som har tenkt seg på treff? Blir sikkert kjempe kjekt :)

Ellers er det travle tider med eksamens lesing på meg :s skal ha en i morgen og en den 14... Uff, eksamensangsten brer seg! Blir skikkelig spennede dag i morgen! Først eksamen fra 9-13. Så skal jeg på ordinær ultralyd kl 14... Er kjempe spent :) noen som har vært på ordinær ul enda?

Tror jeg skal prøve å få med meg treff jeg også. Hadde vært kjempekos å bli kjent =) Jeg er nå 16+2 (fortsatt med nr.1). Masse lykke til med eksamener dere som har det! Jeg er såå happy for at jeg var ferdig utdannet i fjor og slipper å tenke på lesing denne våren!

Treffet er den 14 juni, kl 17.00, på jackobs aall i byn :) gleder meg til treff :) greit å bli kjent med flere gravide og ha noen å dele erfaringer med :) Jeg har vært litt lite aktiv innpå her i det siste... Travle tider for en heltidsstudent :/ har en eksamen igjen nå før ferien, så snart har jeg mye fri :) gleder meg ;) skal bli godt med ferie!

• 3 uker senere...

Heihei! Jeg er fersk på siden, så melder meg på tråden først nå. Jeg bor i Bergen, men er hjemme i trøndelag i sommer med samboeren min og jobber. Kommer tilbake til Bergen i August. Hadde vært flott å få litt kontakt med andre i område som er i samme situasjon :) Dette er første gangen, og har termin 20 nov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...