Gå til innhold

Hva ville du valgt av IPod Touch og IPhone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal kjøpe bare IPod Touch og ha separat mobiletelefon, eller om jeg like greit skal kjøpe en IPhone.

Er det noen fordeler med å ha det hver for seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone. Mindre å holde styr på og veldig kjekk å ha.

Skrevet

Jeg har HTC-telefon og iPod nano 16GB (som for øvrig også har touch). Veldig veldig fornøyd. :D iPhone er stor og klumpete.

Skrevet

iPod nano er ikkje det samme som iPod touch samme kor mykje touch den har. Men absolutt iPhone og ikkje iPod touch. Ka e poenget med to dingsar når ein får alt-i-eitt-løsning?

For ikkje å gløyma kor elegant, lettlært og brukarvennlig iPhone er :D

Skrevet

Fullt klar over at det er stor forskjell på touch og nano. Jeg foretrekker nano. iPod touch er uforholdsmessig stor og litt som en iPhone uten telefon. iPod nano er liten, elegant og lekker. :D

Skrevet

Hadde aldri valgt å hatt ipod nano istedenfor touch, er jo ikke det samme i det hele tatt. Fins verken angry birds eller spotify på nano. Jeg har nokia tlf og ipod touch og kunne aldri tenkt meg en iphone.

Skrevet

Jeg kunne heller aldri tenkt meg iPhone, har ikke noe ønske om angry birds og har nok musikk på nanoen til at jeg ikke trenger Spotify. Og skulle jeg trenge det har jeg Spotify på HTC'en. Nano og Touch er overhodet ikke det samme. Nano er WIN! :D

Skrevet

Jeg har hatt IPod Touch i lang tid nå, og er meget fornøyd, men den er ødelagt. Nå er jeg bare litt usikker på om jeg skal kjøpe ny IPod Touch, eller gå for IPhone.. Har tenkt litt på det med vekt, for jeg jogger en del.

Kanskje jeg heller burde gå for nano + IPhone? Blir jo litt smør på felsk, og ganske dyrt. Hmmm.. mange valg..

HI

Skrevet

Har akkurat fått IPhone -og må innrømme at som mobiltelefon liker jeg den ikke i det hele tatt. Alt det andre er jo morsomt:) Men om jeg hadde valget ville jeg valgt en annen telefon!

Skrevet

Vel, hører du mye musikk når du er ute og ikke kan lade tlf ? for tlf som er kombinert med musikkspiller og tlf bruker en go del mer strøm når man skal bruke det til begge deler. Jeg har en ipod nano, versjon 2 som kom ut, den holder veldig godt på batteritiden;)

Ting som også har mer dippedutter og ting og tang man kan gjøre med den bruker også en godel mer strøm og i tillegg at det oppstår mer problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...