Zara84 Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Var på ordinær ul i uke 17. Er dette litt tidlig å være sikker på babyens kjønn eller kan jeg stole på at jordmor så riktig?
varuna Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 ikke stol 100% på det iallefall. vi fikk vite at det var jente men det var en gutt som kom ut og det var sent i uke 19.
Zara84 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 For en overaskelse dere må ha fått dere da.
varuna Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 hahaha!! ja det kan du si men de siste ukene før han ble født fikk jeg en følelse av at det ikke stemte med jente.så hver gang sambo snakket om hun i magen sa jeg:det KAN jo være en gutt........ og jeg kjøpte nesten ingen jenteklær for det føltes så rart.... så da gutten kom ut var det akkurat som når man pussler pusslespill og ikke får de siste brikkene til å passe,og da de sa det ble en gutt så falt alle brikkene på rett plass med en gang. artig opplevelse. nå venter vi gutt ifølge ultralyd,men stoler ikke på det for samme legen som tok feil sist.så vi får se hva som dukker opp denne ganga hehehe. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå