Gå til innhold

Noen som er gode på ebay?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt ivrig i trykkinga her.. og har visst kjøpt noe. Og nå fikk jeg mail om at jeg måtte betale. Det jeg lurer på er angående frakt. Det står : Shipping&handling 2,25 dollar eller noe sånt. Er det virkelig så lite i frakt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler utrolig sterk på det.

Har du lagt inn at du bor i Norge? Det er mange selgere og mange land som ikke sender til Norge i det hele tatt. Man må passe veldig godt på.

 

Det minste jeg har måtte betale for å få sendt noe fra Ebay var 12 dollar, men det var noe jeg kjøpte fra Hong Kong. Det er visst det billigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...