Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Ble litt ivrig i trykkinga her.. og har visst kjøpt noe. Og nå fikk jeg mail om at jeg måtte betale. Det jeg lurer på er angående frakt. Det står : Shipping&handling 2,25 dollar eller noe sånt. Er det virkelig så lite i frakt??
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Tviler utrolig sterk på det. Har du lagt inn at du bor i Norge? Det er mange selgere og mange land som ikke sender til Norge i det hele tatt. Man må passe veldig godt på. Det minste jeg har måtte betale for å få sendt noe fra Ebay var 12 dollar, men det var noe jeg kjøpte fra Hong Kong. Det er visst det billigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå