Gå til innhold

Har bestilt time til legen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt meg time til legen! Syklusstart på den 31.januar, så nå sitter jeg her, 8 uker etterpå og har fortsatt ikke fått besøk av tanta. Graviditetstestene slår også ut negativt.

Det er noen dager jeg har skikkelige menssmerter og da tror jeg at tr kommer, men dagen etter er det bort igjen. Ellers kan det murre litt innimellom.

Dere som har pco eller endometriose, hvilke symptomer hadde dere? For jeg lurer på om det kan være det som er problemet? Når jeg først har mensen så har jeg så innmari store smerter at jeg må ta 3 ibux for å døyve smerten, jeg får diare, og klarer ikke å stå oppreist fordi det er så vondt. Jeg blør også veldig mye og lenge!

Fikk ikke time til legen før om to uker, så om tr ikke har kommet innen da, vil det si at det er 10 uker siden sist :/

*frustrert!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det på akkurat samme måte!! på onsdag er det 11 uker siden sist påbegyndte mens som var 11 januar! ringte til legen i dag og fikk (sikkert for jeg bor på bygda med litt mindre folk) heldigvis time på mandag om ei uke, siden det passet best på jobb å ha time neste uke :)

murringer, bobblinger og ingen besøk av tr. så håper de finne ut av noe denne gangen :)

Skrevet

Bra at du også har fått time til legen :) Er ikke gøy å ha det sånn når man er prøvere! Hvor lange sykluser har du til vanlig da? Jeg har hatt rundt 35-39 det siste halvet året.

Hører jo så mange sier at man ikke skal tenke på det, så løsner det, men det er litt vanskelig å ikke tenke på det når det går to mnd uten tr!! Jeg går jo å håper hele tiden at det skal skje noe!

Skrevet

jeg hadde en bo i slutten av juli i fjor, og hadde da blødninger annehver uke fra august til jeg fikk første sjikkelige syklus på 36 dager 30 oktober.

og hadde 37 dager etter det.. nå sitter jeg her og aner iiiingenting.

murringer til de grader, sist uke hadde jeg et voldsomt stikk i magen,

så skjønner ingenting her :P

er veldig vanskelig å slappe av :P jeg hååper og tester omhverandre :P

og det rassler ekstra etter jeg var å koste med en nyfødt i helga :D

Skrevet

åååh, håper at det hjalp med å kose med en nyfødt =) De sier jo at det skal hjelpe :D

Jeg går også å tester og håper, hehe! Håper at jeg er en av de som produserer graviditetshormoner sent :P

Vi får bare krysse fingrene for at vi enten er gravid eller at tr bestemmer seg for å komme så vi kan prøve igjen =)

Skrevet

jeg var i allefall sist gang en av de som produserer hcg seint :P 7 uker var jeg på vei da jeg fikk positiv test :) men satser på forsinka el og at den sitter nå.. tror det var el slim som ga seg til kjenne for nesten 2 uker siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...