Gå til innhold

TFK med multi x bag til ett-åring??? Vs Brio Go... dere med erfaringer, fordeler og ulemper?


Glad tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Hvordan er TFK på snøføre? Vurderer å selge min Brio Go, og heller kjøpe TFK med multi x bagen...... Kan dere som har prøvd denne komme med deres erfaringer?

 

Gutten min er allerede 11 mnd, er det da kort tid til multi x bagen er for liten? Vil gjerne kunne ha han mot meg lengst mulig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok at MultiX bagen ikke kommer til å være til noen nytte for deg. Venninna mi hadde den til poden var åtte måneder, og da syntes hun den ble for kort.. Men poden var lang, så du kan jo teste, ta en tur til et sted de selger den om du har mulighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor lang barnet ditt er, men jeg er temmelig sikker på at multi x baggen vil være for kort. Den er noe sånt som 79 cm lang(om jeg ikke husker helt feil), og utformingen er slik at om barnet ditt er litt lang i ryggen, så vil du garantert ikke kunne bruke den som sitte del. Du kan selvsagt prøve den i en butikk, men jeg tviler sterkt på at den vil passe til et så gammelt barn. Selv byttet jeg den ut når knøttet var noe sånt som 6-7 mnd. Når det er sagt, så er TFK (joggster twist) veldig bra på vinterføre. Og mye bedre enn Brio Go. Jeg har prøvd begge:) Men nå har jeg gått til innkjøp av den ABC design Cobra, nettopp for å kunne ha ham mot meg, og er foreløpig veldig fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....har du prøvd den på snøføre da? Kanskje jeg heller skal prøve den... er ikke bare bare dette med valg av vogn...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd den på snøføre. Litt høy slapsesnø og noe vanlig tørr snø. Var ikke god som TFK'en min, men MYE bedre enn Brio Go, så jeg var fornøyd. Gått noen lange turer med den på drittføre, og det gikk helt fint! I samme føre med Brio Go var det TUNGT. Men det er jo som på de fleste vogner med svingbart fremhjul, best å låse fremhjulet når det er f.eks. slapsete. Bruker forøvrig en teutonia solskjerm som jeg klipser på når det er mye sol:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...