Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Exen min og pappan til barnet synes det er ustyrlig morsomt å fore babyen med diverse ting, dvs en brødbit og lignende. Her om dagen sa jeg i fra at han ikke måtte gjøre det, han drev da på å stappe en gulrotbit(kokt riktignok, men likvefult en bit) inn i munnen på babyen. Barnet er 3 mnd og fullammes. Exen ble forbannet på meg som la meg bort i hva han ga til ungen hans...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Er alt som det skal i topplokket til den mannen??
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Nei, alle pappaer er heldigvis ikke sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Sånn var onkelen min og.. Skulle absolutt stappa kjeften hennes full av krem og kaker den dagen hun ble døpt. Grusomt irriterende..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg lurer på det samme, eller det er vel egentlig ikke noe å lure på.. Hadde det vært krem og sånne ting så "greit nok", kan ikke sette det i halsen iallfall, men når det kommer til biter så er jo det skummelt å gi en liten baby. Bra ikke alle er sånn
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Sånn er samboeren til en venninne av meg også. Han "får ikke lov til" å være alene med babyen nå.... Men det er ikke normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå