Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hvem heier dere på? Hvem tror dere vinner? Jeg heier på Charlotte og tror hun vinner.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Charlotte har nydelig modellkropp. Men ansiktet er ikke pent nok. Roberta var min favoritt. Kanskje hun mørke.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Claudia er den eneste som har modellkropp. Hun mørke og to av de andre jentene er i overkant store og hadde aldri i verden kommet gjennom nåløyet med de tømmerstokk bena.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er helnorsk bleikansikt og jeg har alltid, fra første gang jeg så en farget person, (ihvertfall de lysebrune) syntes at de langt overgår oss i skjønnhet, både menn og kvinner. Så i mine øyne er det ingen som slår hun som er farget, uansett resultat. Men dette er jo ikke noen skjønnhetskonkurranse, så den som jobber best vinner forhåpentligvis.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Charlotte! Liker personligheten hennes også, og nydelig kropp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå