Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hadde denne noen år, og vurderte å bestille ny likedan: http://www.finekler.no/index.php?main_page...t_info&cPath=60_62_64&products_id=228 Men så bestillte jeg plutselig denne i stedet...: http://shop.textalk.se/no/article.php?id=6110&art=751852 Storesøster har Hardangerbunad, så denne passer vel fint til? Eller? (Jada, jeg vet at mange av dere er mot festdrakt, men det var ikke spørsmålet her) Hva har deres barn?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Mine barn har ikke festdrakt eller bunad:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Synes det var litt snodig at DU skulle ha en barnedrakt......HAHA Mine jenter har vanlige barnebunader fra Nameit. Skal få ordentlig bund til konfirmasjonen (hvis de vil ha da)
Tommage♀♂ Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Liker den første veldig godt jeg også. Søren, nå angrer jeg litt! Men han har hatt den i 3 år, og jeg synes kanskje fargene i den andre passer bedre til storesøsters hardangerdrakt... HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Den øverste var desidert finest. De fra Exit er også fine, men 80 % av ungene i 17 mai toget kommer til å ha sånne, så det er jo en god grunn til å styre unna. Vi bruker ikke festdrakter til våre, men heller annet pentøy.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Personlig synes jeg Maxemilia sine festdrakter er de fineste og det har jeg til alle gutta mine. Blir en investering når en har tre gutter og de kan gå i arv. Passer på og kjøper til ca halv pris på salg eller på finn når jeg kommer over, så nå har jeg/eller har hatt alle størrelser. Etterhvert selger jeg de minste, ofte til samme pris som jeg ga for de ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Ja de var veldig pene, men de hadde litt mer østlandspreg over seg. Nr. 7 likte jeg godt, men synes det er penere med nickers enn bukse=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå