Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 hevet seg så mye at de veltet over formene:P ser jo heeeelt teit ut...håper de smaker det samme som vanlig... hvor lenge hever egentlig dere brødee?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Du hever til de er like under den størrelsen du synes er passe. Like under, fordi de fortsetter å heve litt i ovnen før de begynner å stekes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå