Gå til innhold

noe spess legen bør sjekke meeg for

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sykt slapp og sløv siden jeg fødte i 2008. sover så sykt mye. helst vil jeg bare være våken 3-4 timer om dagen. hvis ikke er jeg helt død. men jeg studerer.. sliter ganske med det.. måtte nettopp ta et år pause. mn startet igjen etter jul.

har nettop født fortidlig. vannt gikk. de fant aldri ut grunnen. jeg hadde bare veldig høye verdier av infeksjonsforsvar. men de fant aldri ut hvilken infeksjon eller sykdom jeg har.

har hatt konstant hodpine siden 2008. minus i 4 uker nå hvor jeg har spist 0 sukker og 0 karbohydrater. og nei, jeg har ikk diabetes. har ligget på mellom 3,4 og 4,3 i blodsukker.

har ofte hjertebank. noen dager har jeg det 3-4 ganger i timen. andre dager har jeg det bare 3-4 ganger totalt hele dagen.

men jeg er sliten hele tiden.... klarer ikke få energi uansett hva jeg gjør. er ikke overvektig heller.

sorry skrivefeil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en allergitest. Høres ut som om du ikke opptar nok vitaminer/energi. Sjekk gluten og melkeallergi.

Skrevet

takk. ja, håper det er noe sånt og ikke kreft. fks blodkreft, hjernekeft eller noe. får helt noia. håper jeg har allergi. klarer helt fint å holde meg unna mattyper.

skal til legen i morgen :(

Skrevet

Utbrent? Er sikkert mye det kan være, men for min del var det stressymptomer, ingen utslag på noen prøver.

Skrevet

kanskje. i 2008 frlot samboer meg noen adger før termin for en ny dame osv osv. ble rimlignedfor. ig j var helt alene med barnet i 1,5 år.

daj eg vagte å beolde barnet i år fikk jeg drapstrussler og det ene og et andre. var 2 ukr etter det at vannet gikk. har ikke tenkt atdet kunne være grunnen. men er fortsatt sykt sliten.

Skrevet

En stoffskifteprøve bør være obligatorisk, i alle fall;)

Skrevet

Jeg tror du er stresset, sliten og deprimert pluss litt angst. Helt garantert. Og da kan du fortsette å bruke tid og energi på å lete etter en "ordentlig" sykdom, eller akseptere ståa og starte arbeidet med å komme deg ut av gropa og få et bedre liv :-) og det klarer du så fint! Lykke til!

Skrevet

joda, prøver så godt jeg kan :)

går på skole nå og har tatt 2 eksamner. har 2 igjen :)

er ute med sønnen min hver helg jeg har han, så lenge jeg klarer.

og de helgene jeg har barnefri er jeg med venner hvertall en dag. forrige helg var jeg på båttur. første dag var jeg helt med. men jeg blir fort sliten. så neste dag på båten lå jeg bare og var dårlig og spøy. nei, ikke fyllesyk. er bare kroppen som blir så sykt fort sliten så kroppen min begrenser meg så sykt. snt skjerom jeg er aktiv i 5 timer i strekk. da er jeg ødelagt mange dager etterpå.

har så lysst å gjøre så mye,, farte rundt med og uten barnet mitt, men kroppen nekter meg. håper jeg og lege finner ut noe så jeg kan få behandling, enten på den ene eller andre måten. alt jeg vil er å ha en kropp som klarer å fungere som den gjorde før 2008. syns det er så kjipt å bli så fort dårlig og sliten. er bare litt over 20 år.. :(

Skrevet

Sjekk om du har noen vitaminmangler..

Mannen min har vært hos legen,han var konstant trøtt,sliten hele tiden,også frøs ham masse..

Ham mangler B12,også var det en ting til,men jeg husker ikke hva det var..

Stoffskifte er også lurt å teste ut.

Skrevet

Ville bedt om å bli sjekket for me, eller noen slags form for vitamin/mineral mangel..

Men har du en god lege så bør jo han/hun vite hva de skal lete etter, vil jeg tro!

Skrevet

Stoffskifte, vitaminstatus, blodprosent og jernlagre må i alle fall undersøkast.

Eg hadde det mykje som du beskriver frå jenta vår var rundt året. Hadde då jernmangel. Det tok 6 mnd før det var bra igjen, uansett om eg tok mykje jern gjekk ikkje lagrene oppover før eg slutta å amme.

Skrevet

takk alle sammen da har je skrevet en lang liste :)

jeg sluttet å amme i januar 2010 så det er over 1 år siden.

har noen dager i ny og ned hvor jeg føler me 100% opplagt. det er sykt deilig. men det går desverre veldi lang tid mellom de dagene. :(

håper legen finner ut av noe slik at jeg kan behandles. jeg vil fungere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...