Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hadde vært fint med noen synspunkter:) Jeg er en alenemor med to barn, barna er 5 og 2år gamle. jeg har møt en utrolig snill og god mann, han er 5 år eldre enn meg. Og har ingen barn. Etter det jeg har skjønt så har han blitt sviktet i tidligere forhold, eksen hans stakk av med en annen mann. Jeg har kjent han i ca 5uker, han har vært her 2-3 ganger i uken, de siste to ukene. Vi har sett film, skravlet og hatt sex. Så har vi ligget og snakket og kost videre til kl 6 om morgen da han drar på jobb. Han har den siste uken sagt at han er veldig glad i meg, at jeg er søt og nydelig. Og at han er veldig glad han har blitt kjent med meg. Han sier også at vi er utrolig like på mange områder. At han elsker og få meg til og le, smile.. veldig god på og gi kompliment Vi kom inn på temaet hva vi vil med hverandre, det var ifølge han 3 alternativer. 1, sex, 2, venner med fordeler, 3 noe mer. Så jeg spurte han hvilket alternativ han mente med meg. Han svarte nr 3, noe mer.. og tilførte at han var glad i meg, og at han ikke hadde giddet og ligget og bare kose så lenge om han bare ville en ting. Så kommer spm mitt. Hadde det stolt på det han sa? Er så usikker, har opplevd altfor mange ganger at mannfolk har lyvet for meg.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Kan man gjøre noe annet enn å stole på han da? Jeg hadde tatt en snakk med han jeg. Fortell han at du har blitt sviktet før, og om han bare leker med deg så be han være åpen om dette. Så kan du heller ta et valg for hva du vil videre.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Du må velge å stole på ham om du er interessert i noe mer. Lykke til! .)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Takk for svar:) Ja jeg vet jeg bare må stole på han, håper og trur, hvis han bare lekte med meg, så hadde han sagt det. Han hadde mulighet til det. Velge alternativ to mener jeg. Han smilte godt da han spurte hvilket jeg mente, og jeg svarte nr 3. Det var etter han hadde svart hva han ville.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Klart du skal stole på ham! Den dagen dustete menn gjør at du slutter å stole på alle, lar DU de slemme mennene ødelegge for oss som er snille og til å stole på.
Torstein-UngPappa Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Og dessuten hørtes han jo ut som en flott mann, og det hørtes fint ut - både for deg og barna dine - med et stabilt forhold til én mann
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Tusen takk for fint svar:) skal prøve og tenke positivt, og det som skjer det skjer:) Men er kjempe redd for og skremme han bort hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå