mammamus Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hei damer! Har en veldig fin sort kjole, silke aktig stoff, uten armer med V skjæring foran. Kan jeg ha den i et sommerbryllup- innendørs? Tenkte ha sølv farget veske, sko og smykker til. Takker for innspill.....
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Litt dystert for en sommerbryllup, kansje? Ville i såfall pyntet den opp med grønt, orange eller tofarget tilbehør for å ikke bli alt for mørk.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 det kan du fint ha tenker jeg ==) Men jeg ville nok valgt å freshe opp med en lysere og mer sommerlig farge enn sølv... Sjal og veske + sko =)))
Brava Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jada Personlig synes jeg sølvfargede sko og sølvfarget veske sammen er litt harry og ville valgt en annen farge på minst en av de to. Det er absolutt ikke nødvendig at sko og veske skal matche i samme farge og siden det er et sommerbryllup ville jeg valgt en fresh farge på tilbehøret.
2010 Mammaen Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Kommer an på hva som står i invitasjonen ifht dresskode... Men tror jeg uansett ville spurt bruden om det er ok. bare for å være helt sikker. I utgangspunktet er jo sort fyfy - selv om de fleste brudepar i dag ikke vil bry seg om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå