Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Nei. Har ingen grunn til det. Syns slikt bare er barnslig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Ja, innrømmer at jeg har gjort det mange ganger. Bare for å se hvordan folk reagerer...Ler hver gang. Veldig bra underholdning, hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Å ja, rett som det er . Og dere går rett på - hver gang! Det som irriterer meg mest er de som skriver tulleinnlegg og som glemmer å lese over etterpå for å sjekke sin egen troverdighet. Skal man trolle så må man gjøre det gjennomført!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Hehehe....derfor er det så herlig å kunne være anonym her inne Hilsen første anonym
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 NEI! Men jeg har hatt et innlegg hvor det var flere som nektet for at dette kunne være sant. Det var en alvorlig sak jeg la frem, og jeg ble rett og slett lei meg når det var flere som ikke vil tro meg. Trist at tulleinnlegg skal få ødelegge for oss som virkelig trenger hjelp.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Nei, har aldri gjort det og kommer ikke til å gjøre det heller.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Nei, men har noen ganger lest omvendt...tror jeg. En person som spør om råd om en ting, men får så mye kritikk og trussler at hun snur om og sier at alt bare er tull. Men man kan lese fra innlegget at det ikke var tull.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Nei. For det første er det en vannvittig barnslig ting å gjøre. For det andre ødelegger det for de som ikke blir trodd - for etter x antall tulleinnlegg utvikler man en viss kynisme/skeptisisme. For det tredje er det en vannvittig barnslig og teit ting å gjøre, og jeg regner med de som faktisk gjør det har store fritidsproblemer. For det fjerde er det barnslig. Barnslig, barnslig og barnslig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Nei, men jeg er ikke alltid helt ærlig, altså jeg prøver å svare slik at ikke noen fra "den virkelige verden" skal kjenne meg igjen. Det er dårlig gjort med innlegg om alvorlige ting, som bare er tull. Jeg får ofte veldig vondt av de som skriver om div problemer, og tenker på dem i etterkant. Håper at de fleste kan holde seg for gode til å tulle på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå