Ksenia & Anjem Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 tenker på de som har sluttet med bleie..
Ksenia & Anjem Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2011 ok da er det ingen av delene som er bedre..
♡ A & E ♡ Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Mest boxere, synes det virker mer behagenlig
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Begge gutta her bruker både truser og boxere, men så sant jeg finner det prioriterer jeg nok å kjøpe boxere =) Eneste er når lillebror slutta med bleie for et år siden, da kjøpte jeg inn et lass og da ble det nok mange truser, for de er mye billigere enn boxere =)
BlåBlå Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Begge deler. Sliter med å finne små nok truser, så her handler vi det vi finner. Utrolig irriterende at mange er så vide i livet.
Super-Langbein Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Her er det truser med tøffe motiv som gjelder. Synes de sitter bedre, samt at ved eventuelle uhell samler de "uhellet" bedre opp i trusa. Kjøper gjerne 7 pakninger på HM.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Bare boksershortser på alle tre guttene (og det har de brukt siden de sluttet med bleie som 2,5 åringer). Jeg synes truse på gutter er grusomt stygt rett og slett. Vet ikke hvorfor, men får litt frysninger av det, så da blir det boksershortser ;-)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Vi har begge deler til gutten på 3, men det er fordi jeg handlet truser før jeg "oppdaget" boxere til de små. Han bruker kun boxere med mindre alle er til vask samtidig;) Han synes de er mer behagelige, og velger disse selv. Jeg synes også selv at de ser mer behagelige ut. Slipper den "tynne" strikken i livet og rundt lårene. Forøvrig så har nesten alle boxerne hans kule motiver. Det er ikke bare trusene som er tøffe;)
Ranveig R Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Berre boxer. Han har fått eit par truser, men likar ikkje å gå med dei. Lillesøstera likar heller ikkje truser, ho vil berre ha hipster eller jenteboxer eller boxerene som broren har vokst ut av. "Trusar bare går inn i rompo!", som ho seier (og eg er tilbøyeleg til å vere einig) )
Gothminister Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Bare boxere,på begge gutta. Han eldst begynte med truser,for pappan hans syntes att små gutter skal bruke truser,for det var jo slik når han var liten. Men jeg syntes det er helt forferdelig,så jeg kastet alle trusene etter en stund,og kjøpte inn bare boxere..
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Bare boxere egentlig, men har lurt seg inn 3 spiderman truser bare fordi gutten vår elsker de Er av de som ikke liker truser på gutter
MrsBlidfis Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Altså, når han akkurat slutta med bleie så brukte han bare truser (pga evt uhell som andre her skriver).. Men nå kjøper jeg bare boxere.. Hender jeg kjøper truser om jeg finner noen kule med biler og sånn som han liker..
Teline Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Jeg synes truser er veldig stygt så her brukes kun boxere.
Gjest amandine Skrevet 29. mars 2011 #18 Skrevet 29. mars 2011 Broremann bestemte det ganske greit selv, han har alltid sagt at truser er trangt på tissen;-) så her i huset er det bare boxer..
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #20 Skrevet 29. mars 2011 har nettop kjøpt inn 30 truser..haha fordi mini skal slutte med bleie til sommeren..var så utrolig billig. eldstemann bruker kun boxere =)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 29. mars 2011 #22 Skrevet 29. mars 2011 Gutten vår på 3 år har mest truser, noen få boxere. Han liker begge deler like godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå