Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Har en litt småspist tass på knapt året. Har forsøkt å gi ham ulike typer yoghurt men det er stort sett bare Litago som faller i smak. Jeg skjønner jo også at det er fordi det kanskje inneholder mer sukker. Men hvor ille er den egentlig?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Dytt! Ingen som vet eller har lyst til å svare på et spørsmål som handler om barn her?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor skal det være farlig å gi barnet ditt litt yoghurt? han dør ikke av litt sukker nå og da..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 1 åringer kan spise det meste vell:) mi 11 mnd. gamle datter har fått vanlig melon youghurt, men har nå gått over til Litago:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Vår gutt på 14 mnd elsker den, får en etter lunsj.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Den er bedre enn mange "voksenyoghurter" ihvertfall. Det er også bedre å gi små barn sukker, enn søtningsmidler (som det er i en del yoghurter). Men jeg leste et sted at safari var best i test av barneyoghurter. Tips: Yoghurt naturell tilsatt fruktmos, helst hjemmelaget (bare mose frukt) eller de på glass / beger. Veldig lite sukker, og sunn frukt!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Zafari yoghurt fra Yoplait og Litago fra Tine inneholder like mye (eller lite) sukker ca 5%. De fleste andre inneholder 6-7%, bortsett fra Nyt og Go Morgen som inneholder ca 12%. Mini her får litago, han sluker den:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Jeg gir også litago, kjøper litt forskjellig. har også kjøpt first price sin men den liker han ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå