Gå til innhold

Hvor ille er det å gi barnet mitt Litagoyoghurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en litt småspist tass på knapt året. Har forsøkt å gi ham ulike typer yoghurt men det er stort sett bare Litago som faller i smak. Jeg skjønner jo også at det er fordi det kanskje inneholder mer sukker.

Men hvor ille er den egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt! Ingen som vet eller har lyst til å svare på et spørsmål som handler om barn her? ;)

Skrevet

Hvorfor skal det være farlig å gi barnet ditt litt yoghurt? han dør ikke av litt sukker nå og da..

Skrevet

1 åringer kan spise det meste vell:) mi 11 mnd. gamle datter har fått vanlig melon youghurt, men har nå gått over til Litago:)

Skrevet

Vår gutt på 14 mnd elsker den, får en etter lunsj.

Skrevet

Melding til barnevernet neste...

Skrevet

Den er bedre enn mange "voksenyoghurter" ihvertfall. Det er også bedre å gi små barn sukker, enn søtningsmidler (som det er i en del yoghurter). Men jeg leste et sted at safari var best i test av barneyoghurter.

Tips: Yoghurt naturell tilsatt fruktmos, helst hjemmelaget (bare mose frukt) eller de på glass / beger. Veldig lite sukker, og sunn frukt!

Skrevet

Zafari yoghurt fra Yoplait og Litago fra Tine inneholder like mye (eller lite) sukker ca 5%. De fleste andre inneholder 6-7%, bortsett fra Nyt og Go Morgen som inneholder ca 12%. Mini her får litago, han sluker den:)

Skrevet

Jeg gir også litago, kjøper litt forskjellig. har også kjøpt first price sin men den liker han ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...