Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jeg bare må få det ut.. For en stund tilbake traff jeg en herlig mann og vi utviklet sterke følelser for hverandre,men alle rundt oss var veldig negative til forholdet.. På grunn av dette og en noe turbulent start klarte vi aldri å oppleve den herlige forelskede følelsen og "alles" tvil gjorde oss usikre og vi kranglet mye.. Da jeg var på besøk hos han for en uke siden var det veldig presset stemning fordi vi hadde kranglet en del uken i forveien,lørdagen gikk jeg en tur på butikken og da han kom tilbake satt han og chattet med en annen jente,men hevdet det var uskyldig og at han bare syns hun var festlig fordi hun var så dårlig i engelsk (jenta er romani).. Jeg reagerte selvfølgelig ved å bli veldig skuffet og lei meg,men jeg visste ikke hva som ventet meg.. Da jeg kom hjem igjen var jeg veldig lei meg for at helga var blitt så amper og jeg prøvde å snakke ut om det,men hele den påfølgende uken var han distansert og rar.. Sa ikke lenger at han savnet meg og elsket meg slik han pleide.. Snakket nesten ikke med meg på telefon og cam lenger.. Men igår da jeg snakket med han og vi hadde fått klarhet i hva som egentlig hadde vært problemet vårt og alt virket fint fler timer kom plutselig lynnedslaget.. Han ville gjøre det slutt med meg for han hadde blitt forelsket i en annen jente!! Jeg ble sinna,skuffa,lei meg,følte meg sveket og jeg var i sjokk!! Bare timer før hadde han på nytt sagt han elsket meg.. Så det at han gjorde det slutt kom som et realt slag i ansiktet!! Jeg kommer til å bruke lang tid på å åpne meg for en mann igjen og føler jeg har mistet troen på seriøse forhold generelt.. Noe som er veldig trist i og med at jeg "bare" er 27år.. Hvordan kan noen være så hjerteløse og kyniske at de leker med andres følelser på denne måten??
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Nå kjenner jeg jo ikke fyren, men ut ifra det du skriver tror jeg du skal være glad til! Ikke tenk at "alle andre var imot forholdet", det hadde dere fint klart dere gjennom dersom det var verdt det. Uansett kan det hende de hadde et poeng. Hvorfor var de imot forholdet, da? Du bør finne deg en mann som behandler deg mye bedre enn det der! Slikk dine sår og kom deg videre, det klarer du fint.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Det er nok vondt å innrømme at han kanskje ikke var så god som jeg trodde,men da vi hadde det bra var det fantastisk!! Og jeg følte jeg etter to år alene hadde funnet en jeg så en fremtid med igjen.. Men ihvertfall bra jeg ikke kom så langt som å flytte 60-70mil for han.. :/ Jeg kommer nok over det fort nok,men det er veldig sårt med det første.. Og spesielt å liksom bli "dumpa" for ei anna dame,DET er nederlag det!! Men tusen takk for støtte!! HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Samme anonym her:) Som udugelig hobbypsykolog vil jeg tippe at det hele er et stygt slag mot selvtilliten heller enn hjertesorg. Slikt heles også, skal du se. Du er ikke dumpa til fordel for ei som er bedre, men kanskje ei som finner seg i alt crap'et fra den fyren..? Vill gjetning, altså Søk trøst hos venninner, spis iskrem og se en "så-synd-det-er-på-meg"-film, gråt det ut og få det overstått. Så er du klar igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Iskrem og selvmedlidenthet er egentlig ikke lov i min verden da.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå