Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Inspirert av den andre tråden ja. Hvor mange av oss titter på yngre menn da? Jeg må innrømme at en veltrent 23 åring,maskulin med hårvekst på kroppen, gjerne på stranda glinsende av saltvann er snadder for denne "frustrerte fruen" sine øyne. Purrrrr
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Har helt ærlig ikke sansen for yngre menn. Har aldri hatt det. De må være minst like gamle som meg (eller i hvert fall se ut til å være det) for å vekke noen som helst interesse. Og jeg er godt voksen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Ikke for å titte på en gang? Dere skal jo ikke prate med dem liksom hehe
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Om de ser ut som de er på min alder er det greit, men jeg vindusshopper helst på menn på min egen alder eller litt eldre.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Joda, innrømmer at nybada pappagutter på 20 får meg til å titte en gang ekstra.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Jeg tror jeg har vært alene altfor lenge, for jeg kan få skikkelige vibber av ungdommer under 20....... Tragisk, og jeg kommer jo aldri til å gjøre noe mer enn å kjenne på det privat. Dette har ikke med barnerov å gjøre, men heller at jeg på en eller annen måte aldri har kommet lenger selv når det kommer til dette området. Kroppen min er jo snart 40, men det mentale har ikke klart å følge med helt.... Jeg nærmer meg 40 med stormskritt, men har vært singel siden midten av 20-årene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå