Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 hvordan går det økonomisk og ellers andre erfaringer råd???
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Ja, men jeg gikk bare på aap i 3 måneder før fødsel så jeg fikk permisjonspenger regnet av lønnet arbeid så økonomien var ok. Fortsatte i behandling mens jeg var i permisjon og skal tilbake i jobb til høsten. Deilig å være frisk igjen og gleder meg til å komme tilbake:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er gravid på AAP, du har krav på foreldrepenger så ikke noe problem der. Switcher bare over på foreldrepenger 3 uker før og 6 etter fødsel, og begynner på AAP igjen. Far tar resten av ukene.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 hvor mye vil du få utbetalt da for de ukene? hvordan gjøres det med aap imens, blir det permisjon fra ordningen eller mister man rett på hjelp x antall uker man er bortè?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Får akkurat det samme som på AAP. Så stønaden bytter bare navn, for og si det enkelt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Noen som vet åssen det blir når jeg har aap frem til september og har termin i oktober? Er så i tvil på når jeg bør si ifra til Nav at jeg er gravid... Jeg skal ikke fortsette på aap etter svangerskapet...så da blir det vel bare vanlige foreldrepenger beregnet ut fra hva jeg får aap? Noen som skjønte noe av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå